سرامیکسرامیک سفید براق

سفارش سرامیک سفید براق

سرامیک سفید براق از جمله مصالح ساختمانی می‌باشد که استفاده زیادی در صنعت ساختمان سازی از آن می‌نمایند و جلوه بی نظیری به مکان استفاده خواهد داد.

معمولا از این محصول هم به عنوان دیوارپوش و هم به عنوان کفپوش استفاده می‌نمایند و دکوراسیون و جلوه خاصی به مکان استفاده می‌بخشند.

بنابراین تقاضا برای خرید این سرامیک‌ها بسیار بالا می‌ باشد و به همین جهت سفارش سرامیک سفید براق به شیوه‌ های مختلفی میسر گردیده است تا به راحتی این محصولات در اختیار مشتریان قرار گیرند.

سفارش سرامیک سفید براق

معرفی انواع سرامیک سفید براق

معرفی انواع سرامیک سفید براق آیا انواع سرامیک سفید براق را می شناسید؟

امروزه بسیاری از افراد جهت دادن جلوه زیبا و براقیت بالا به محل زندگی خود از سرامیک های براق استفاده می نمایند تا انعکاس نور بر روی سرامیک ها دکوراسیون جذاب تری به محل استفاده آنها ببخشد.

از این رو امروزه شاهد استفاده از انواع سرامیک سفید براق در کف منازل و دیوارهای مکان های مختلف هستیم به طوری که استفاده از این سرامیک ها خانه و محل زندگی پر زرق و برق‌تر و به نوعی لوکس تری را برای افراد فراهم می کند.

بنابراین با توجه به استقبال بالایی که از این سرامیک ها گردیده است به همین جهت برندهای تولید کننده به ساخت سرامیک های براق سفید رنگ در ابعاد و طرح های مختلفی می پردازند.

بنابراین می توان برخی از این انواع سرامیک براق سفید را به صورت زیر معرفی نمود:

  • سرامیک براق سفید معمولی: این سرامیک ها معمولا در ابعاد مختلفی تولید می گردند و به آنها سرامیک پرسلان سفید نیز می گویند و بیشتر جهت کفپوش از آنها استفاده می نمایند.
  • سرامیک پولیش سفید: معمولا این سرامیک های سفید رنگ دارای براقیت بسیار بالایی هستند و معمولا به صورت گرانیتی یا پرسلانی می باشند و به عنوان کفپوش و دیوارپوش از آنها استفاده می نمایند.
  • سرامیک سوپر پولیش سفید رنگ: این سرامیک ها بیشتر در فضاهای بزرگ و مکان های که دارای فضای خالی زیادی هستند کاربرد بالایی خواهند داشت و مقاومت بالایی در برابر سایش دارند و براقیت آنها به حدی است که به عنوان آینه در برخی مکان ها استفاده می گردد.

مرکز خرید سرامیک سفید براق

مرکز خرید سرامیک سفید براق امروزه انواع سرامیک براق سفید رنگ در ابعاد متنوعی همچون ۳۰*۳۰، ۴۰*۶۰، ۶۰*۶۰ و … توسط برندهای مختلف تولید می شوند و بسته به میزان سختی و براقیتی که دارند از آنها به عنوان کفپوش و دیوارپوش استفاده می نمایند.

بنابراین با توجه به استفاده گسترده از این سرامیک ها، به همین دلیل مرکز خرید سرامیک براق سفید رنگ انواع این مصالح ساختمانی را در ابعاد مختلف به شیوه های مختلفی در بازار توزیع می نماید تا دسترسی مشتریان به این محصولات به راحتی صورت گیرد.

از جمله روش های فروش این محصول می توان به فروش حضوری و اینترنتی آن اشاره کرد که معمولا خرید اینترنتی این محصولات متداول تر است چرا که موجب حذف واسطه ها خواهد شد.

  • تبلیغات:

۱. سرامیکی که با راه رفتن بر روی آن پاهایتان را ماساژ می دهد!

۲. بهترین کاشی برای استخر

۳. بدنه درختی از سرامیک بود!

۴. مشخص شد کشتی تایتانیک با برخورد به سرامیک های زیرآب غرق شد!

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا