کاشیکاشی شیرکوه

شرکت تولید کاشی شیرکوه یزد

شرکت تولید کاشی شیرکوه یزد هم مانند تمام تولید کنندگان لوازم ساختمانی تلاش می کند تا با تهیه بهترین مواد اولیه مانند خاک مناسب برترین باشد.

از طرفی توجه به ظاهر و رنگ و روی کاشی از دیگر دغدقه های این تولید گران است که باید به ترکیب رنگ و چینش و نوع مرغوبیت آن هم توجه نمایند.

شرکت تولید کاشی شیرکوه یزد

انواع گوناگون کاشی شیرکوه

انواع گوناگون کاشی شیرکوه انواع کاشی شیر کوه به جهت تنوع در اندازه و شکل و رنگ در دیوار و کف مورد استفاده قرار می گیرد و دارای جذابیت و درخشش خاصی می باشد.

کاشی مستطیل شکل ناز که برای دیوار های داخل ،مانند کریدور،آشپزخانه ،داخل حمام ،سرویس استفاده می شود، صاف و بسیار نمای خوبی دارد.

نوع دیگر آن کاشی هالیوود گرم است ، ابعادش به شکل مربع بوده و رنگهای متنوعی دارد و دارای رگه های روشن از رنگ کرم دارد و بیشتر برای کف استفاده می شود.

نوع دیگر آن به نام نیریز و به شکل مربع و به رنگ سفید و آبی بسیار زیبا که برای دیوار آشپزخانه مورد نظر است،دارای شفافیت خاص بوده و جلوه بی نظیری دارد.

انواع کاشی های بسیار متنوع به نام های ،سما ، دریا ، ارس ، اپل قهوه ای ، سرامیک نیلوفر ، ‌‌تراورتن قهوه ای ،‌ تراورتن استخوانی ، راک قهوه ای می باشد.

انوع دیگر کاشی های شیر کوه یزد عبارتند از الوند نقره ای ،آذریت روشن براق ، پرسپولیس کرم ، دالاهو ، رز بز ، صدف سبزآبی ، هستند که مشتری پسند، هستند .

این کاشی های متنوع ،جذاب ،شکیل ،نقش زیبایی در احیای هنر داشته و همواره در میان خانواده‌ها محبوب بوده و برای تغییر فضای منزل به وفور استفاده می شوند.

واردات کاشی شیرکوه شامل مواد اولیه رنگ و لعاب می باشد تا بتواند در تمام دنیا و با برندهای معتبر ساختمانی رقابت نموده و بازار فروش خارج از کشور را حفظ کند.

این روند تولید با توجه به نیاز روزافزون به بازسازی ،ساخت و تعمیر منازل مسکونی ،ادارات ، بیمارستانها، مساجد روبه افزایش است.

فروش انواع کاشی شیرکوه یزد

فروش انواع کاشی شیرکوه یزد فروش انواع کاشی شیر کوه یزد به صورت عمده در سراسر کشور انجام می شود.این کاشی زیبا با آمیخته شدن هنر یزد و صنعت به روز قطب و برند روز شده است.

تفاوت کاشی شیرکوه با نمونه های دیگر آن ، تلفیق هنر و صنعت است که با نمونه های خارجی موجود در بازار به خوبی رقابت کرده و ممتاز شده است .

این شرکت با بهره برداری از تمام ماشینهای مکانیزه برای ساخت مواد اولیه و سپس انجام امور رنگ پردازی زیباترین نقش ها را روی کاشی ایجاد می کند.

در تمام فروشگاه‌های لوازم ساختمانی ، شرکت های پیمان کاری ،شرکت های معتبر بساز و بفروش ، این محصولات منحصر به فرد با بهترین قیمت عرضه می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا