کاشیکاشی دور حال

مرکز خرید کاشی دور حال

کاشی دور حال برای انواع سالن ها و اتاق های ساختمان مناسب است. کاشی های دور حال اکثرا به شکل مستطیل هایی با ارتفاع یک متر هستند که در کنار هم قرار می گیرند. با وجود این کاشی ها از آسیب پذیری دیوار و کچ آن جلوگیری می شود. این کاشی ها توسط تولید کنندگان ساخته و پرداخته شده اند. مراکز متنوعی وجود داشته، که انواع کاشی ها از جمله کاشی دور حال را به بازار ارائه کرده و به مصرف کنندگان و متقاضیان می فروشند. شرکت هایی وجود داشته، که در زمینه ی عرضه ی کاشی های ساختمانی فعالیت می کنند و کاشی ها را به بازار عرضه می کنند.

مرکز خرید کاشی دور حال

ابعاد متفاوت کاشی دور حال

ابعاد متفاوت کاشی دور حال کاشی هایی که برای دور حال طراحی شده اند، بسیار کارآمد و مناسب هستند. چرا که مانع از تخریب قسمت های پایینی دیوار می شوند. هنگام شست و شو و قرار گرفتن وسایل دکوری ممکن است، به گچ دیوار آسیب برسد. اما با وجود این کاشی ها هیچ گونه خراش و لکه ای روی دیوار ایجاد نمی شود.

کاشی ها به راحتی قابل شست و شو و پاک کردن هستند و به آسانی کچ خراب نمی شوند و مقاومت بالایی دارند. به همین محافظان بسیار خوبی برای تمامی دیوار ها هستند. این دیوار ها در اندازه های مختلفی تهیه شده اند، اما غالبا در اندازه و ارتفاع یک متر ساخته می شود. یعنی طول آن 100 سانتی متر بوده ولی عرض آن ها متغیر است. عرض 40 سانتی در بیشتر کاشی ها رایج است.

این کاشی ها در کنار یکدیگر چیده می شوند و دور تا دور سالن را کاشی احاطه می کند. چیدمان کاشی ها اکثرا به طورت عمودی انجام می شود. عرض کاشی و قسمت کوچک تر بر روی زمین قرار می گیرد و قسمت طویل تر دیوار ها را پوشش می دهد.

طرح کاشی دور حال و نقش بکار رفته در آن ها بسیار زیبا است و دکوراسیون داخلی را تا حد زیادی زیبا تر می کند. به همین دلیل طراحان بسیاری استفاده از کاشی های دور را پیشنهاد می کنند.

فروش انواع کاشی دور حال

فروش انواع کاشی دور حال انواع کاشی و سرامیک در کارگاه ها و کارخانه هی مختلفی تولید می شوند و به صورت مستقیم و غیر مستقیم به بازار و مراکز فروش عرضه می شوند. در عرضه کاشی دور حال به صورت مستقیمف تولید کنندگان با متقاضیان و مصرف کنندگان ارتباط گرفته و محصولات خود را به فروش می رسانند.

اما در روش غیر مستقیم از واسطه های فروش بهره می گیرند. واسطه ها بازار مصرف را به خوبی می شناسند. اما ممکن است تولید کننده و مصرف کننده به درستی نتوانند با مخاطب خود ارتباط موثر بر قرار کنند. واسطه ها به کمک هر دو آماده و با خرید محصولات از کارخانه و فروش آن به مصرف کننده، سبب چرخیدن چرخ صنعت و رونق بازار می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا