سرامیکسرامیک طرح چوب

شرکت تولیدی سرامیک طرح چوب تبریز

سرامیک طرح چوب با بهترین کیفیت ممکن و طراحی چشم نواز آن با قیمت بسیار منصفانه و قابل مقایسه با محصولات مشابه در حال حاضر به فروش رسیده و عرضه این نوع از مصالح ساختمانی با ضمانت نامه های معتبر توسط شرکت تولیدی حاضر در مواقع همان فرصت طلایی است که شما متقاضی محترم منتظر وقوع آن بوده اید لازم به ذکر است این محصول در ابعاد کاملا استاندارد آماده توزیع می باشد.

شرکت تولیدی سرامیک طرح چوب تبریز

نحوه تولید سرامیک طرح چوب

نحوه تولید سرامیک طرح چوب

  • اولین مرحله در فرایند تولید سرامیک طرح چوب تهیه انواع خاصی از خاک های معدنی و گروهی از افزودنی های موثر در بهبود کیفیت طرح سرامیک محسوب می گردد پس از این فرایند مواد اولیه تدارک دیده شده با هدف ترکیب کامل آن ها به جزئیات کوچک تر تبدیل می گردند که این مهم توسط آسیاب های صنعتی انجام می گیرد در این مرحله به منظور روان تر شدن دوغ آب اولیه سرامیک از سیلیکا استفاده می شود.
  • در مرحله دوم تولید دوغابی تهیه شده در آسیاب ها به مخازن دوغاب منتقل شده این مهم باعث یک نواخت شدن آن می گردد و در ادامه پمپ های مخزن دوغاب را به منبع اسپری درایر منتقل نموده دوغاب را با هدف افزایش سرعت خشک شدن گرم می نمایند دوغاب در مواجهه با گرما تبدیل به یک پودری نرم شده کیفیت پودر به شکل حرارت دادن، رطوبت پودر تهیه شده و نحوه دانه بندی بستگی دارد.
  • مرحله سوم: پرس کردن پودر از اهمیت خاصی در این مرحله برخوردار بود به همین خاطر پودر را در داخل قالب ریخته و توسط دستگاه تحت فشار قرار می دهند در گذشته این مرحله نیاز به زمانی در حدود 3 تا 4 روز داشته است که به مدد بهره گیری از دستگاه های پرس پیشرفته و استفاده از خشک کن های صنعتی در حال حاضر این زمان به کمتر از 20 دقیقه تبدیل شده.
  • در مرحله چهارم تولید سرامیک اقدام به لعاب کاری سطح محصول و چاپ طرح مورد نظر با دستگاه چاپ صنعتی پرداخته می شود در مرحله پایانی پخت نهایی در جهت تثبیت طرح انجام و پس از آن پولیش انتهایی اعمال می گردد.

فروش انواع سرامیک طرح چوب

فروش انواع سرامیک طرح چوب

عرضه انواع سرامیک طرح چوب توسط مرکز بازرگانی سرامیک باکیفیت مثال زدنی از دلایل اصلی در جهت جذب گروه پر شماری از متقاضیان این محصول به نظر می رسد و باید به این مهم توجه نمود که در این فروشگاه معتبر انواع گوناگونی از سرامیک در رنگ و طرح های متنوع در جهت جلب رضایت تمامی سلیقه ها موجود می باشد.

این شرایط برای شما متقاضی محترم ایجاد شده تا با توجه به هدف و مقدار مشخص از بودجه مورد نظر خود اقدام به سفارش سرامیک نموده و از شرایط ویژه خرید از این فروشگاه به بهترین شکل ممکن استفاده نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا