کاشیکاشی میبدکاشی میبد یزد

قیمت مناسب کاشی میبد یزد

کاشی میبد یزد از بهترین و با کیفیت ترین کاشی ها در کشور بوده و خریدار می تواند جنس مورد نظر را با قیمت مناسب تر نسبت به بقیه کشور تهیه نماید. قیمت کاشی میبد با توجه به دسترسی مستقیم به مواد اولیه و کاهش هزینه تامین مواد اولیه مناسب تر بوده و مشتری رضایت بیشتری در این موضوع دارد. جنس کاشی میبد با توجه به جنس مرغوب مواد اولیه، جنس با کیفیت تری می باشد.

قیمت مناسب کاشی میبد یزد

مشخصات انواع کاشی میبد

مشخصات انواع کاشی میبد مشخصات انواع کاشی میبد شامل درجه رنگ بندی، میزان لیزی و درجه سائیدگی، میزان جذب آب و مقاومت در برابر سرما و چند رنگی می باشد. کاشی های درجه یک و دوم به دلیل دوام بیشتر برای کف به دلیل رفت و آمد زیاد مناسب می باشد. کاشی های درجه سوم و چهارم به دلیل مقاومت کمتر برای دیوار و تزئین مناسب می باشد.

از نظر درجه سائیدگی نیز کاشی ها به دسته های مختلف قابل تقسیم می باشد که هر چه درجه سائیدگی کمتر باشد مناسب برای دیوار، تزئین و محیط های کم رفت و آمد می باشد. هر درجه سائیدگی افزایش یابد می تواند در کف و محیط های پر رفت آمد نیز استفاده گردد. پس میزان رفت و آمد ملاک برای انتخاب درجه سائیدگی محل مورد استفاده است.

میزان جذب آب نیز در انتخاب محل استفاده نیز موثر است هر چه درجه جذب آب کمتر باشد در محیط های مرطوب مانند حمام، سرویس های بهداشتی و استخرها قابل استفاده است و سبب دوام کف و همچنین دیوار می گردد. در مقابل هر چه این درجه جذب آب بیشتر شود به تناسب باید محیط ها کمتر مرطوب و یا حتی خشک استفاده گردد که سبب صدمه به کف یا دیوار نگردد.

مقاومت در برابر سرما و گرما و رنگ شدگی نیز از ملاک های دیگر در انتخاب کاشی مناسب است که مشتری در حین خرید باید به آن توجه ویژه نماید.

فروش عمده کاشی میبد یزد

فروش عمده کاشی میبد یزد فروش عمده کاشی میبد یزد به صورت حضوری در نمایندگی های فروش آن در یزد و سایر مراکز استان ها و همچنین به صورت برخط در مراکز فروش آنلاین تولیدکننده امکان پذیر است. پس با مراجعه به سایت ما می توانید با توجه به نیاز خویش محصول مورد نظر را انتخاب و درب منزل تحویل گیرید.

این روش مزایایی همچون قیمت مناسب تر، تنوع محصول بالاتر و راهنمایی صحیح و درست کارشناسان فروش محصول را به دنبال دارد. پس بیاییم با مراجعه به سایت ما ضمن برخورداری از تخفیف در فروش از تنوع محصول نیز بهره مند و با قیمت مناسب تر نسبت به بازار جنس خویش را دریافت نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا