کاشیکاشی چسبیکاشی چسبی آشپزخانه

پخش عمده کاشی چسبی آشپزخانه

کاشی چسبی آشپزخانه با تنوع بی نظیر در طرح و رنگ برای تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور به صورت عمدہ پخش می شود. کاشی چسبی یکی از محصولات با کیفیتی می باشد که امروزہ در صنعت ساخت و ساز به میزان قابل توجهی مورد استفادہ قرار می گیرد به ھمین دلیل تولید این محصول بسیار زیاد بودہ و به صورت عمدہ برای تمامی مصرف کنندگان در سراسر کشور پخش و توزیع می گردد.

پخش عمده کاشی چسبی آشپزخانه

نحوه نصب کاشی چسبی در آشپزخانه

نحوه نصب کاشی چسبی در آشپزخانه برای محیط آشپزخانه ابتدا باید یک کاشی شیک و مناسب انتخاب کنیم و با توجه به نیازمان محصول را خریداری کنیم. کاشی دارای تنوع زیادی در طرح و رنگ می باشد و اندازه کاشی چسبی در سایز ھای متفاوت می باشد. نحوہ نصب کاشی فرمول خاصی ندارد اما کار حرفه ای بودہ وھر کسی نمی تواند به درستی انجام دھد پس اگر شما در چسباندن کاشی سرچشمه ندارید این کار را به شخصی که وارد می باشد بسپارید.

برای نصب کاشی ابزار ھای مخصوصی می خواھد از جمله: کاتر کاشی، اسپیسر کاشی، محافظ چشم، اسفنج و سطل آب، بند ھای مخصوص اندازہ گیری. ابتدا باید طرح بندی قرار گرفتن کاشی انجام دھید تا کاشی به طور صاف و ھماھنگ در کنار ھم قرار بگیرند.
بعد از طرح بندی مورد نظر از نقطه ای شروع به کار می کنیم خمیر چسب مانند مخصوص نصب کاشی را آمادہ کنید و شروع به کشیدن چسب به محل مورد نظر کنید و کاشی را در محل مورد نظر فیکس کنید.

پس از نصب کاشی ھای اصلی و کامل ممکن است تیکه ھای کوچیک تر در کنارہ بعضی از قسمت ھا قرار بگیرد که باید کاشی برش بخورد و در محل مورد نظر قرار بگیرید. بعد از اتمام کار مواد خمیری سفید رنگ را آمادہ کردہ و روی بند ھای کاشی می کشند تا کاشی ھا یک دست و مرتب شوند. نصب کاشی کمی درد سر ساز است و کمی کثیف کاری دارد اگر کابینت نصب است یا کف محیط موزایک یا کاشی است قسمت ھای کار را با کاغذ یا پارچه بپوشانید تا به کف و کابینت آسیبی نرسد.

فروش انواع کاشی چسبی آشپزخانه

فروش انواع کاشی چسبی آشپزخانه امروزہ کاشی ھای چسبی فروش بالایی دارد زیرا این محصول از پر استفادہ ترین محصولات در ساخت و ساز یک ساختمان می باشد. این نوع کاشی با قیمت مناسب تر از سایر فروشندگان به دلیل حذف واسطه ھا در اختیار مشتریان قرار می گیرد. قیمت کاشی چسبی بستگی به طرح و رنگ و سایز کاشی و میزان سفارش محصول دارد.

اگر شما تصمیم به خرید کاشی ھای چسبی که از کیفیت بالایی برخوردار باشد را دارید می توانید از مراکز فروش ما به صورت حضوری خریداری نمائید. اگر خرید حضوری برای شما فراھم نمی باشد می توانید از سایت فروش آنلاین ما به صورت اینترنتی خریداری نمائید تا محصول را در محل مورد نظرتان تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا