کاشیکاشی راه پله

تولید کننده کاشی راه پله

کاشی راه پله یک نوع سرامیک برای پوشش پله و دیواره های آن است. کاشی راه پله و سرامیک مهمترین پوشش پله و دیواره های آن است. که انتخاب و نصب کاشی مناسب پله حائز اهمیت است پله ها محل رفت و آمد افراد است وجود هر نوع قصوری در آن می تواند خطرات جبران ناپذیری را شامل شود.

ایران به دلیل وجود مواد اولیه کافی یکی از بزرگ‌ ترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک پله در جهان است و آن را به کشورهای همسایه صادر می‌ کند، که شهر اصفهان بزرگترین تولید کننده کاشی در کشور است

تولید کننده کاشی راه پله

طریقه نصب کاشی راه پله

طریقه نصب کاشی راه پله نصب کاشی راه پله اصول خاصی دارد که از عهده هر کسی بر نمی آید که نصب آن یک طرفه قضیه است، اگر در ساختمان ها کاشی پله ها به خوبی نصب نشود نتیجه دلخواه را نخواهد داشت و هنگام راه رفتن در آن صدای لق لق می دهد. در هنگام ساختمان سازی کاشی پله ها را در آخر سر انجام می دهند زیرا در هنگام رفت و آمد وسایل سنگین ممکن است خراب شود و بشکند.

نصب کاشی پله‌ ها کار راحتی نیست و نیاز به یک حرفه ای کار دارد تا درست انجام شود. در زمانی که کار ساختمان تمام شد شروع به نصب کاشی ها روی پله های نیمه کاره و آجری می‌ کنند در هنگام نصب کاشی ابتدا باید فاصله های آن را در نظر داشت که با دیواری بغلی دارای کمی فاصله برای ریختن مواد باشد. فاصله مناسب ۳ تا ۴ سانت است.

برای نصب کاشی پله نیاز به ملات برای چسباندن و وصل کردن آن به پل هاست. البته گاهی از چسب کاشی برای این کار استفاده می‌ کنند که این روش نسبت به روش قبلی راحت تر است برای سنگ های پله از گچ استفاده می شود. بعد از نصب سنگ بغل پله که مرحله اول نصب پله است مقداری ملات در زیر کاشی ریخته می شود سپس با ضربه روی آن فشار می‌ آورند تا محکم بچسبد، بعد برای اطمینان از صاف بودن آن از شمشیری زاویه آن را مناسب کرده و محل انتها و ابتدای رمپ و پاکرد را برش می‌ زنند و سنگ بغل نیز به این صورت جاگذاری می‌ شود.

فروش انواع کاشی راه پله

فروش انواع کاشی راه پله فروش کاشی سرامیک راه پله اغلب در سایزهای ۳۶،۴۲، ۹۰ و ۱۰۰ انجام می شود. کاشی های راه پله در دو نوع لیزری و غیر لیزری به فروش می رسد. هزینه لیزری آن بیشتر از نوع غیر لیزری آن است فروش کاشی راه پله نسبت به سنگ آن به دلیل سبک بودن آن بیشتر است. بیشترین وارد کننده کاشی راه پله کشورهای افغانستان، پاکستان ، عراق از کشور ایران است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا