کاشیکاشی یاس سرام

پخش عمده کاشی یاس سرام میبد

کاشی یکی از کاربردی ترین انواع‌ مصالح ساختمانی به شمار می آید که دارای طرح و مدل های مختلفی است و با توجه به کارایی مطلوب از فروش بالایی برخوردار می باشد، این روز ها پخش عمده کاشی یاس سرام میبد به شیوه های گوناگون توسط مراکز معتبر فروش در سطح کشور انجام می شود که به دلیل کیفیت درجه یک و کاربرد وسیع استقبال خوبی از خرید این کاشی زیبا صورت می گیرد.

پخش عمده کاشی یاس سرام میبد

مشخصات فنی کاشی یاس

مشخصات فنی کاشی یاس کاشی یاس علاوه بر شیک و زیبا بودن از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد، این کاشی در ابعاد و اندازه‌ متنوع تولید شده است و از بهترین متریال در ساخت آن استفاده شده که این امر در طول عمر آن بسیار مؤثر می باشد همچنین در رنگ و طرح نیز بسیار تنوع دارد و در برابر نفوذ آب و رطوبت بسیار مقاوم است، کاشی یاس در انواع طرح های مدرن و سنتی و .. وجود دارد که مشتری بر حسب سبک دکوراسیون و سلیقه خود می تواند به راحتی محصول دلخواه را خریداری کند.

این کاشی در برابر فشار و ضربه بسیار مقاوم است و مقاومت خوبی در مقابل مواد شوینده از خود نشان می دهد و با گذشت زمان در رنگ و کیفیت آن تغییری ایجاد نمی شود همچنین دارای لعابی شفاف و باکیفیت بوده که از آن در برابر خراشیدگی به خوبی محافظت می کند، اندازه کاشی یاس متنوع بوده و در ابعاد 20*20 و … تولید و عرضه می شود.

فروش انواع کاشی یاس سرام میبد

فروش انواع کاشی یاس سرام میبد در حال حاضر بازار فروش انواع کاشی یاس میبد با توجه به کیفیت عالی از رونق بسیار خوبی برخوردار می باشد و دارای متقاضیان زیادی در داخل و خارج از کشور است که اکثر آنها این محصول را به صورت عمده و در تعداد بالا با مناسب ترین قیمت خریداری می کنند.

خریداران کلی انواع کاشی یاس معمولا شرکت های ساختمان سازی و صادراتی می باشند که با مراجعه مستقیم و غیر حضوری به تولید کننده ها و مراکز معتبر فروش این محصول را با پرداخت هزینه ای مطلوب و کیفیتی مرغوب انتخاب و خریداری می کنند و از اتلاف وقت و انرژی نیز پیشگیری می شود و به همین دلیل اکثر مشتریان این نوع خرید را ترجیح می دهند.

امروزه تولیدات کاشی یاس در کارخانه تولیدی معتبر با بهترین کیفیت انجام می‌ شود و از بهترین و مرغوب ترین مواد اولیه در ساخت و طراحی این محصول بهره می برند و با بهره گیری از تکنولوژی مدرن و روز دنیا تن کاشی را تولید و با ضمانت کیفیت در بازار های داخلی و خارجی عرضه می نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا