کاشیکاشی تزیینی

قیمت خرید کاشی تزیینی

قیمت خرید کاشی تزیینی توسط اتحادیه فروش این محصولات با درنظرگرفتن نوع کیفیت مواد به کار رفته، دوام محصول، زیبایی، طرح های متنوع آن، ضخامت، درجه نفوذ آب در آن، نوع لعاب به کار رفته و غیره تعیین گردیده و نرخ بسیار منصفانه ای از طریق لین مرکز فروش به مشتریان عزیزمان معرفی می گردد. قیمت خرید کاشی تزیینی قدری از ماشی های معمولی گران تر است.

قیمت خرید کاشی تزیینی

میزان جذب آب کاشی تزیینی

میزان جذب آب کاشی تزیینی به طور خاص، کاشی های چینی کاشی و سرامیک با درجه جذب آب کمتر از پنج درصد است. این کاشی های سرامیکی با جذب آب کم عموماً به عنوان کاملاً مصنوعی، ضد نفوذ و چینی نامیده می شوند. تعیین میزان جذب آب، تخلخل آشکار، تراکم نسبی آشکار و تراکم فله توسط کارشناسان ما برای مشتریان ارائه می گردد.جذب آب کاشی با درنظرگرفتن نوع نرغوبیت، لعاب به مار رفته و مقاومت مواد آن تعیین می گردد.

اکثر کاشی ها قابلیت جذب آب را دارند.پوشش لعاب روی کاشی و سرامیک لعابدار در برابر آب نفوذ نمی کند. با این حال، اگر در لعاب شکاف های غیرقابل شناسایی وجود داشته باشد ممکن است آب از طریق این ترک ها به بدن کاشی نفوذ کند. میزان جذب آب در کاشی های چینی بسیار کمتر از کاشی های سفالی لعاب دار است،

کاشی کاری چینی به عنوان غیرقابل نفوذ دسته بندی می شود بدین معنی که میزان جذب آب آن کمتر از پنج درصذ است. کاشی و سرامیک دارای منافذ کم و بیش است، بدون اینکه اجازه داده شود به درستی تنظیم شود، آب را از ملات بیرون می کشد و پیوندهای ضعیفی بین ملات و کاشی باقی می ماند. هدف از خیساندن کاشی قبل از تخمگذار این است که منافذ کاملاً آب را جذب کنند تا باعث ایجاد حفره، ریزش یا حتی ترک نشوند.

بازار صادرات کاشی تزیینی

بازار صادرات کاشی تزیینی بازار صادرات کاشی تزیینی همواره گرم و پر رونق است و بسیار پر فروش و پر متقاضی است.صادرات کاشی تزیینی هم اکنون به سایر کشورهای خاور میانه نظیر پاکستان، عراق، ترکیه، سوریه، لبنان، قطر، کویت، قزاقستان، ترکمنستان، ارمنستان، افغانستان و همچنین کانادا، اروپا، آسیا، ژاپن، چین و بسیاری از کشورهای دیگر با بیشترین سود آوری در حال صادر و ارسال می باشد.

این نوع از کاشب دارای کیفیت های طبقه بندی شده گوناگونی است و طبق درخواست مشتریان عرضه و معرفی می گردند و می توان استفاده های بسیار اقتصادی در ساختمان ها و استخر ها و آشپزخانه و غیره انجام داد.

قیمت کاشی تزیینی صادرانی بسیار مقرون به صرفه و منصفانه می باشد، قیمت کلی این محصول توسط اتحادیه کل با در نظر گرفتن سایر پارامتر های کیفیتی و مقیاس ها تعیین شده و نرخ بسیار منصفانه به مشتریان عزیز معرفی می گردد، این کاشی ها بسیار عالی و جذاب و قیمت مناسب می باشند و از حداقل لغزندگی برخوردارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا