کاشیکاشی ضد آب

پخش انواع کاشی ضد آب در کشور

کاشی ضد آب در برابر رطوبت بسیار مقاوم است و در اثر مجاورت با آب فرسوده و تخریب نمی شود. این کاشی برای انواع سرویس های بهداشتی، استخر و حتی آشپز خانه کاملا مناسب است. هم چنین کاشی های کف ساختمان و حیاط که در معرض شست و شو و آب باران هستند، باید ضد آب باشند تا از فرسایش آن ها که ناشی از نفوذ است، جلوگیری شود شرکت هایی که انواع کاشی و سرامیک را به بازار عرضه می کنند، کاشی ضد آب را نیز به مراکز فروش و بازار مصرف ارائه می کنند.

پخش انواع کاشی ضد آب در کشور

خصوصیات مختلف کاشی ضد آب

خصوصیات مختلف کاشی ضد آب یک ساختمان قبل از هر گونه زیبایی می بایست در برابر تمامی عوامل محیطی مقاوم باشد، تا علاوه بر ایجاد امنیت جانی در برابر شرایط مختلف دچار آسیب نشود. پس از پیکر بندی ساختمان نوبت به استفاده از کاشی ها و سرامیک های مختلف است.

یکی از عوامل اصلی فرسایش آب است، به علت در تماس بودن اکثر قسمت های ساختمان با آب ساختمان می بایست کاملا عایق شود، چرا که این عمل از ساختمان محافظت می کند. استفاده از کاشی های ضد آب بسیار موثر خواهد بود.

کاشی ها جدا از این که مصالح ساختمانی هستند، یک پوشش بسیار مهم برای کف و انواع دیوار ها می باشند. کاشی ها نوعی خاک مخصوص هستند که توسط دستگاه های مختلف قالب گیری شده اند و طی مراحل تولید وارد کوره های پخت می شوند. وقتی کا کاملا پخته شدند، آن ها را با رنگ های مخصوص طراحی کرده و مجدد وارد کوره ها می شوند. این فرآیند تولید از خاک، کاشی های مختلفی به عمل می آورد.

کاشی ضد آب حین تولید متریالی به آن افزوده می شود که پس از تماس با آب، تغییر رنگ نداده، پوسیده نشده و استحکام خود را از دست نمی دهد. هم چنین آب نمی تواند هیچ گونه خلل و فرجی در آن ها ایجاد کند. به همین ترتیب می تواند کاملا مانع از نفوذ آب شود.

شرکت ساختمانی کاشی ضد آب در ایران

شرکت ساختمانی کاشی ضد آب در ایران ما در کشور، در جهت ساخت انواع کاشی ها به خصوص کاشی ضد آب ساختمانی به مرحله ی خود کفایی رسیده ایم. در شرکت های داخلی تمامی این محصولات ساخته شده و در بازار توزیع و پخش می شود.

شرکت کاشی ضد آب تمامی مراحل تولید را توسط تیم کنترل کیفیت بررسی می کند، هم چنین از بهترین متریال و مواد اولیه استفاده می کند، تا محصول نهایی کاملا با کیفیت تولید شود.

قیمت تعیین شده برای محصولات توسط کارشناسان مشخص می شود، تا علاوه بر کسب سود، کاملا منصفانه باشد و شرایط تورمی در قیمت محصولات بی اثر شود. بدین ترتیب محصولات با ارزان ترین قیمت وارد بازار شده و لبخند رضایت به خریداران هدیه خواهد کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا