کاشی آشپزخانه

مرکز عرضه کاشی آشپزخانه طرح سنتی

کاشی آشپزخانه طرح سنتی قطعه سنگی است که ابعاد مختلفی دارد و یک طرف آن سطح شیشه ای دارد و کاملا صیقلی است. کاشی ها محصولات سرامیکی هستند که کاربرد و اهمیت ویژه ای در ساختمان دارند مانند حمام، توالت، آشپزخانه. از کاشی ها برای دکوراسیون داخلی و خارجی و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت استفاده می شود

مرکز عرضه کاشی آشپزخانه طرح سنتی

مقاومت کاشی در برابر یخ زدگی

مقاومت کاشی در برابر یخ زدگی کاشی های کف کاشی هایی هستند که برای پوشاندن کف استفاده می شوند. این کاشی ها به دلیل توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه بیشتر از کاشی های دیواری مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه مقاومت بالایی در برابر خراش ، ضربه و نفوذ پذیری آب دارند. در مراحل پخت ، این کاشی ها گرمای بیشتری نسبت به کاشی های دیواری دریافت می کنند تا مقاومت آنها افزایش یابد. کاشی های کف در طرح های مختلف با درجه های مقاومت مختلف تولید می شوند که نمونه هایی از آنها عبارتند از:

کاشی کف حیاط

کاشی کف حمام

کاشی کف دستشویی

کاشی کف سرویس

کاشی کف آشپزخانه

کاشی کف پارکینگ

کاشی کف که بیشتر به عنوان کاشی سرامیکی شناخته می شود. کاشی های دیواری که اکنون به سرامیک معروف هستند، به دلیل گرمای کمتر کوره های کاشی دیواری، مقاومت کمتری نسبت به کاشی های کف دارند. این نوع کاشی از نفوذ پذیری کمی در برابر آب برخوردار است، اما به دلیل گرمای کمتری که دریافت می کند، شفافیت لعاب این نوع کاشی بیشتر است. توجه که جنس و مقاومت کاشی در برابر یخ زدگی بسیار مهم بوده است.

بازرگانی فروش کاشی آشپزخانه طرح سنتی

بازرگانی فروش کاشی آشپزخانه طرح سنتی بازرگانی فروش کاشی به صورت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقدام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

انواع کاشی توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند. در بازار شهر های مختلف این محصول در مدل های متنوع با قیمت های متفاوت به فروش می رسند. بسیاری از این نمونه ها دارای جنسی مرغوب هستند که در بعضی از مراکز فروش با قیمتی مناسب فروخته می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا