کاشیکاشی یاقوت میبد

تولید کننده بهترین کاشی یاقوت میبد یزد

کاشی یاقوت میبد یزد با به کارگیری بهترین و به روزترین تکنولوژی، دستگاه ها، تجهیزات و با به کارگیری پرسنل و نیروهای کاری مجرب بزرگترین تولید کننده کاشی می باشد که کاشی های تولیدی خود را در بالاترین سطحِ کیفیت و در ابعاد، طرح ها و رنگ و نقش های بسیار زیبا تولید و روانه بازارهای داخلی و خارجی می نماید.

تولید کننده بهترین کاشی یاقوت میبد یزد

مدلهای جدید کاشی یاقوت میبد

مدلهای جدید کاشی یاقوت میبد کاشی یاقوت میبد مدل های جدید کاشی را در طرح های و رنگهای مختلف تولید می نماید که از جمله طرح کاشی یاقوت می توان به طرح های زیر اشاره نمود:

سرامیک طرح سنگ شامل طرح های گل، ساده، کاشی شطرنجی

سرامیک طرح کاغذ دیواری شامل طرح های لوزی، قابدار، میکس، کلکته، امپرادو، کاشی طرح کرکره ای و …

کاشی های یاقوت میبد را می توان با توجه به عوامل مهم و تأثیرگذاری همچون:

  1. محل مصرف ( سرویس های بهداشتی، دیوار، فضای بین کابینت های آشپزخانه)
  2. سطح کار ( صاف، برجسته)
  3. نوع رنگ
  4. طیف رنگ ( تیره، روشن،شاد)
  5. نوع لعاب ( مات / براق )
  6. نوع جنس کاشی (خاک معمولی / خاک سفید )
  7. نوع طرح و … انتخاب نمود.

تنوع بالا در طرح و رنگ سبب شده است مشتریان طیف گسترده ای از انتخاب طرح کاشی مورد نظر خود داشته باشند و به نوعی دست خریداران و مشتریان جهت انتخاب بسیار باز می باشد.

فروش مستقیم کاشی یاقوت میبد یزد

فروش مستقیم کاشی یاقوت میبد یزد شرکت کاشی یاقوت میبد در راستای اهداف کوتاه مدت و بلندمدت و همچنین در راستای ارائه ی خدمات به مشتری و رضایت مندی مشتری در طول سالیان فعالیت خود گامهای بسیار بلندی برداشته و همواره رفع نیازهای داخلی و خارجی مشتریان و در راستای تحقق آرمان های شرکت به صادرات و واردات کاشی یاقوت پرداخته است.

شرکت کاشی یاقوت میبد جهت ارائه محصولات و تولیدات جدید خود به مشتریان و خریداران این محصول، به عرضه ی این محصولات به صورت عرضه مستقیم و حذف واسطه ها اقدام نموده است.

شرکت کاشی یاقوت میبد با تهیه ی مواد اولیه و مورد نیاز خود از بازارهای داخلی و با به کارگیری پرسنل مجرب و زبده، استفاده از روش های نوین، انجام طراحی های خلاقانه و حرفه ای، استفاده از باکیفیت ترین مواد جهت تولید، به کارگیری دستگاه های به روز جهت بالا بردن ظرفیت تولید و ارائه ی محصولات با کیفیت و با قیمت گذاری مناسب محصولات خود، تمام تلاش خود را در جهت برآورده کردن نیازهای مشتریان داخلی و خارجی نموده است.

برای مشاهده و انتخاب محصولات مورد نیاز خود می توانید به سایت این شرکت مراجعه نموده و با توجه به کیفیت، تنوع محصولات و قیمت مناسب قطعا خرید بسیار خوب و به صرفه ای را می توانید تجربه نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا