کاشیکاشی شش ضلعی

شرکت پخش کاشی شش ضلعی

با پیشرفت صنایع ساخت کاشی و سرامیک، مصالحی مانند کاشی دستخوش تحولاتی نوین گشته و حالا آن را در مدل ها و طرح های جدیدتر و زیباتری شاهد می باشیم، برای مثال می توان به کاشی شش ضلعی اشاره کرد که ظاهری متفاوت تر از سایر کاشی ها داشته و با نصب در هر کجا، ضمن استحکام بخشی کافی، جلوه بصری فوق العاده ای را برقرار خواهد کرد. اکنون با استقبال خوبی که از این کاشی به عمل آمده، شاهد افزایش عرضه آن از سوی برترین شرکت پخش کاشی هستیم.

شرکت پخش کاشی شش ضلعی

مقاومت کاشی در برار ضربه

مقاومت کاشی در برار ضربه کاشی یکی از قدیمی ترین مصالحی است که وجود داشته و مطابق با تغییرات تکنولوژی، این محصول نیز در معرض تغییراتی چشمگیر قرار گرفته و حالا کاشی های بسیار مدرن با ظاهر و شکلی متفاوت و همینطور کیفیت خیلی بیشتر به بازار راه یافته اند که واقعاً قابل چشم پوشی نخواهند بود.

همانطور که میدانید از کاشی به منظور نصب در دیوار و کف فضاهای مختلف بهره برده و با آن مکان هایی پوشیده از کف و دیوار بادوام و مستحکم را رقم می زنند که حتی بدترین عوامل هم نمی توانند آن را از پای در آورده و خدشه ای به کاشی وارد سازند.

در ادامه می خواهیم راجع به یکی از شاخصه های بارز و مثبت کاشی صحبت کنیم که آن مقاومت کاشی در برابر ضربه می باشد، این مصالح که از متریال مناسب ساخته شده و آزمایشات و کنترل کیفی های پیوسته را از سر گذرانده اند، به نحوی ساخته شده اند که حتی سخت ترین ضربات هم نمی توانند صدمه ای به آن بزنند.
البته این واقعیت بر اثر آزمون های مکرر در کارخانجات تولیدکننده کاشی محرز گشته و تولیدکنندگان را به این نتیجه رسانده که کاشی نسبت به فشارهای مختلف و ضربات متعدد، بیشترین مقاومت را از خود نشان می دهد و این یعنی یک امتیاز مثبت بزرگ برای کاشی که بی تاثیر در استمرار آن در حوزه های کاربردی نبوده است.

بازرگانی فروش کاشی شش ضلعی

بازرگانی فروش کاشی شش ضلعی یکی از بهترین و جدیدترین انواع کاشی که مخاطبان انبوهی را سمت خود سوق داده، کاشی شش ضلعی است که با انتخاب رنگ های مکمل و یا متضاد و چینش آنها در کنار هم می توان یک نمای زیبا و امروزی را در فضاهای مختلف ایجاد کرد.
لازم به ذکر است کاشی شش ضلعی نه تنها از جنبه کارایی، بلکه از لحاظ تزیینی نیز اهمیت داشته و به عنوان کاشی دکوراتیو از آن استفاده می نمایند.

حال اگر خواهان سفارش این کاشی جذاب هستید، می توانید از همینجا که خود یکی از مجازترین واحدهای بازرگانی فروش کاشی به شمار می رود، اقدام کرده و در آخر از چنین محصولاتی بهره مند شوید:

  • کاشی شش ضلعی رنگی در رنگ های متنوع
  • کاشی شش ضلعی ساده و طرحدار
  • همراه سبک های نوین همچون آینه ای
  • مناسب برای استفاده به عنوان کاشی بین کابینتی، کاشی استخری، بالکن و …

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا