سرامیکسرامیک آشپزخانه

صادرات سرامیک آشپزخانه طرح آجر

با وجود این که انواع مصالح ساختمانی مانند پارکت برای پوشش کف و حتی دیوار آشپزخانه به بازار ارائه شده است اما هنوز این سرامیک است که توانسته است سهم قابل توجهی از پوشش آشپزخانه را به خود اختصاص دهد و البته این مساله امری اتفاقی نیست و دلیل آن مشخصات و ویژگی های برتر این محصول می باشد که دارای کارایی بسیار زیادی در آشپزخانه است که در این میان سرامیک آشپزخانه طرح آجر از جمله زیباترین انواع سرامیک ها برای این بخش از ساختمان است و به دلیل تولید انبوه در داخل کشور صادرات آن به کشورهای همسایه انجام می شود.

صادرات سرامیک آشپزخانه طرح آجر

مقاومت سرامیک در برابر یخ زدن

مقاومت سرامیک در برابر یخ زدن سرامیک محصولی ساخته شده از گل رس و برخی افزودنی های دیگر به این خاک است که در ابعاد مختلف توسط دستگاه های خاص تولید می شود و به دلیل داشتن زیبایی منحصر به فرد و داشتن طرح های بسیار زیبا در آن جهت پوشش کف یا دیوار آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی مورد استفاده قرار می گیرد.

این محصول از فشرده شده خمیر خاک رس و حرارت دیدن در کوره تولید می شود که طی مرحله ای خاص لعاب کاری شده و سطح آن کاملا براق و صیقلی می گردد تا به این ترتیب بتواند تاثیر قابل توجهی در نمای داخلی ساختمان داشته باشد.

مقاومت سرامیک در برابر یخ زدن یکی از ویژگی های بارز آن است و این مساله به نفوذناپذیری آن در برابر حرارت بر می گردد به این معنی که فشرده شدن و حرارت دیدن خاک رس باعث می شود هر گونه منافذ موجود در آن بسته شود و از طرفی با لعاب کاری سطح آن امکان نفوذ آب به داخل سرامیک وجود نداشته باشد و وقتی آب نتواند به داخل ان نفوذ کند امکان یخ زدگی آن نیز وجود نخواهد داشت.

بازرگانی فروش سرامیک آشپزخانه طرح آجر

بازرگانی فروش سرامیک آشپزخانه طرح آجر بازرگانی فروش سرامیک آشپزخانه طرح آجر یکی از زیباترین انواع سرامیک های موجود برای این بخش از ساختمان را در اختیار داشته و آن را با کیفیت تضمینی و قیمت عالی به خریداران عمده ارائه می کند. این بازرگانی نیازی به مراجعه حضوری خریداران نمی بیند و برای این که در وقت و هزینه های آنها صرفه جویی کند اقدام به ارائه این وب سایت نموده است تا فرآیند خرید برای آنها را راحت تر کند.

در وب سایت این بازرگانی انواع مختلف این سرامیک در رنگ ها و طرح های مختلف در بخش فروش سایت در معرض دید همه خریداران است و آنها می توانند با مراجعه به سایت به راحتی از میان آنها گزینه های مورد نظر را انتخاب و تنها با چند کلیک و صرف چند دقیقه زمان سفارش را نهایی کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا