کاشیکاشی شش ضلعی

واحد تولید کاشی شش ضلعی

کاشی یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در گذشته و حال است که نقش بسیار موثری در زیبای هر چه بیشتر محیط های آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام دارد همچنین تنوع موجود در این محصول بیش از حد تصور بوده که برای انواع دکوراسیون مدرن نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

کاشی شش ضلعی یکی از زیباترین انواع کاشی های مدرن امروزی است که در طرح های بسیار مختلف با ابعاد گوناگون توسط واحد تولیدی آن ساخته شده و در اختیار خریداران این محصول قرار خواهد گرفت.

واحد تولید کاشی شش ضلعی

ضریب اصطکاک کاشی چقدر است؟

ضریب اصطکاک کاشی چقدر است؟ یکی از شاخص های بسیار مهم در مورد کاشی که جهت درجه بندی آن مورد استفاده قرار می گیرد ضریب اصطکاک کاشی یا C.O.F است و در واقع شاخصی است که نشان می دهد کاشی در برابر لیز خوردن چقدر از خود مقاومت نشان می ‌دهد به طوری که هر چه میزان این ضریب بیشتر باشد کاشی قرار گرفته در کف، اصطکاک بیشتری با پای افراد ایجاد می کند و احتمال لیز خوردن کاهش می ‌یابد و هرچه این ضریب کمتر باشد احتمال سر خوردن افزایش می یابد.

از نظر عددی برای استفاده در مناطق مسکونی ضریب مذکور باید از 0.50 بیشتر باشد و در مکان های تجاری این ضریب باید 0.60 و بیشتر از آن باشد؛ به همین دلیل هنگام خرید کاشی جهت حمام حتما باید حتما به عدد این ضریب توجه شود و کاشی های با ضریب اصطکاک بالاتر انتخاب گردد چون کف حمام معمولا به دلیل ریختن آب و شوینده ها لیزتر است.

بازار خرید کاشی شش ضلعی

بازار خرید کاشی شش ضلعی در بازار خرید کاشی شش ضلعی انواع مختلفی از این محصول وجود دارد که توسط فروشنده معتبر آن در سطح کشور توزیع می گردد و خریداران این محصول که اغلب فروشندگان کاشی و سرامیک یا پیمانکاران ساختمانی هستند می توانند نیاز خود را به طور مستقیم و بی واسطه از این فروشنده و بازار خرید آن تامین کنند و آن را با پایین ترین قیمت ممکن در آدرس خود به دست آورند.

برای خرید از این فروشنده نیازی به مراجعه حضوری نیست و خریداران می ‌توانند از طریق همین وب سایت قبل از هر چیزی اطلاعات مورد نیاز در مورد مشخصات این کاشی را از بخش محصولات آن به دست آورند سپس از میان گزینه‌های متعدد کاشی شش ضلعی نسبت به انتخاب گزینه مورد نظر خود اقدام کنند و آن را در اسرع وقت و کوتاهترین زمان ممکن در آدرس خود تحویل بگیرند.

سفارش عمده و در تعداد بالای این کاشی باعث ارائه آن با قیمت بسیار ارزان تر می شود و این نوع خرید برای انجام صادرات سود بیشتری به دنبال خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا