کاشی سرامیک

کارخانه تولید کاشی سرامیک یاقوت میبد

کارخانه تولید کاشی سرامیک یاقوت میبد با بهره گیری از دانش نوین و به روز و توان مهندسین ایرانی و تجهیز نمودن خطوط تولید با بهترین و پیشرفته ترین ماشین آلات و با هدف جلب رضایت از جانب مشتری گام موثری در پیشرفت این عرصه بردارد. کارخانه یاقوت دارای انواع گوناگونی از طرح های کلاسیک و مدرن می باشد، شما با اتصال به صفحه اینترنتی ما می‌توانید این طرح ها را مشاهده کنید.

کارخانه تولید کاشی سرامیک یاقوت میبد

مراحل تولید کاشی سرامیک یاقوت

مراحل تولید کاشی سرامیک یاقوت کارخانه ما در تولید کاشی و سرامیک در هر مرحله از ابزار آلات پیشرفته استفاده می کند مراحل به ترتیب عبارتند است: سنگ شکن،باکسفیدر، بالمیلدوغاب و لعاب، اسپری درایر، پرس، کوره های رولری و تونلی، خط لعاب و دکور زنی، و در آخر دستگاه های مربوط به بسته بندی و درجه بندی.

کاشی ها و سرامیک ها از مواد اولیه متفاوتی ساخته می‌شوند و نقش آنها در ساختمان متفاوت است. امروزه به دلیل زیبایی که سرامیک ها به سازه ها زیبایی می بخشند تولید آن همواره در حال زیاد شدن است. درجه بندی سرامیک ها توسط سازنده آن از شماره ۱ الی ۳ درجه بندی می شود که این درجه ها نشان دهنده کیفیت محصول آن شرکت است که هر چه این درجه زیاد باشد کیفیت آن کم می شود بهترین نوع سرامیک ها درجه ۱ می باشد هست بنابراین استفاده از سرامیک ها و کاشی های بی کیفیت اصلا توصیه نمی شود.

مورد بعدی که می توان به آن اشاره نمود پرکننده ها یا فیلر ها هستند که دارای دما ذوب بالا و مقاومت شیمیایی بالایی می باشند که وظیفه آن ها جلوگیری از تغییر شکل بدنه در زمان پخت و حرارت دهی، همچنین این موارد کمک می کنند که لعاب با کیفیت بهتری با سرامیک و کاشی پیوند برقرار کند. بخش پخت کاشی و سرامیک یکی از مهمترین بخش هایی است که می تواند کیفیت کاشی سرامیک را تعیین کند، در صورتی که در این مرحله توجه کافی به موضوع پختن شود ممکن است که به مشکلاتی از قبیل کثیف بودن سطح لعاب، وجود نقاط سیاه روی لعاب، استحکام کم و ترد و شکننده بودن اشاره نمود.

فروش انواع کاشی سرامیک یاقوت میبد

فروش انواع کاشی سرامیک یاقوت میبد بازرگانی ما توانسته با توزیع کاشی سرامیک در بازار داخلی و خارجی و حذف واسطه های فروش و قیمتی مقرون به صرفه سهم بزرگی از فروش به خصوص در بازار داخلی اختصاص دهد، در تلاشیم تا بتوانیم بهترین و توزیع کاشی و سرامیک برترین محصولات با کیفیت را به نمایش گذاشته و در این راستا بتوانیم به خریداران محترم اطمینان خاطر بدهیم که خریدی مطمئن و بدون شبهه داشته باشند، این امر باعث می شود تا خریداران بتوانند نسبت به سلیقه خود خریدی راضی کننده داشته باشند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا