کاشیکاشی خیام

کارخانه تولید کاشی خیام میبد یزد

کارخانه تولید کاشی خیام میبد یزد،تولید کننده کاشی وسرامیک با بهترین کیفیت می باشد.این کارخانه از پرسنل باتجربه وجدیدترین فناوری در تولید استفاده می کند که کاشی دیوار وسرامیک کف خیام از مرغوب ترین تولیدات ایران می باشد که طبق استاندارهای جهانی تولید شده وبه بازارهای داخلی و خارجی عرضه می شود.

کارخانه تولید  کاشی خیام میبد یزد

نحوه تولید کاشی خیام میبد

نحوه تولید کاشی خیام میبد کاشی خیام میبدباتولید انواع کاشی وسرامیک متنوع باعث زیبایی دوبرابر فضا می شود.نحوه تولید کاشی خیام میبد به این صورت است که در مرحله اول خاک با خواص شیمیایی مختلف به کارخانه ارسال می شود و آزمایش های اولیه روی خاک انجام می شود ،بعد از این مرحله خاک بوسیله ماشین آلات سنگین وارد دستگاه سنگ شکن شده می شود.

پس از انجام مراحل سنگ شکن،مواداولیه توسط نوارنقاله به سیلوها هدایت شده وبعدبه دستگاه دیگری انتقال می یابد که در مخزن این دستگاه دوار،خاک انتقال یافته به همراه آب و مواد شیمیایی به مخلوط یکدستی تبدیل می شود که این مخلوط در مخازن زیرزمینی به مدت ۴۸ساعت همگن وسپس از طریق لوله های مخصوص به دستگاه دیگری انتقال یافته وباحرارت بسیاربالا به گرانول تبدیل می شود.

این گرانول به مدت ۴۸ ساعت در سیلوهای استیل ماندگاری پیدا کرده و در مرحله بعد، پس از الک شدن به مخازن بالای ماشین پرس انتقال می یابد،گرانول داخل قالب های مشخصی با سایزهای مختلف ریخته شده وبافشار مخصوص پرس می گردد وسپس برای تنظیم رطوبت و حرارت به دستگاه خشک کننده انتقال می یابند وبعد از آن برای لعاب دادن و چاپ طرح، به قسمت های مربوطه هدایت شده و ودرطول مسیر مقداری آب برای اعمال بهتر لعاب روی آن اسپری می‌شود ودرمرحله آخر بوسیله دستگاه دیجیتال پرینتر، طرح مورد نظر روی کاشی چاپ می شود.

فروش ارزان کاشی خیام میبد یزد

فروش ارزان کاشی خیام میبد یزد فروش ارزان کاشی خیام میبد به دلیل کیفیت و مرغوبیت بالا،ازرونق خوبی برخوردار است و تفاوت کاشی خیام میبد یزد با محصولات دیگر همین کیفیت بالا ودر دسترس بودن برای خریداران است. کاشی خیام صادراتی در ابعاد واندازه های گوناگون به کشورهای خلیج فارس ودیگر کشورهای همسایه توزیع و عرضه می شود. از آنجایی که کشورهای همسایه مادرحال توسعه هستند به کاشی برای ساخت وساز نیاز دارند و تولید و صادرات کاشی در کشور ما به خاطر وجود موادمعدنی ومتریال اولیه وهمچنین نیروی انسانی وحمل و نقل ارزان و تاسیسات کافی ،زیاد است . از مزیت های این محصول این است که به دلیل داشتن مدل،رنگ،تنوع وکیفیت های مختلف می توان درقیمت آن تغییراتی ایجاد کرد و فروشنده کاشی این محصول را به صورت عمده و مستقیم در اختیار خریداران قرار می دهد تاهمه بتوانند نمونه با کیفیت را در طرح ها وابعاد مختلف وباقیمت مناسب تهیه کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا