سرامیکسرامیک آشپزخانه

پخش انواع سرامیک آشپزخانه طوسی

سرامیک یک کفپوش مناسب برای تمام قسمت های ساختمان است. مانند حمام،آشپزخانه، سرویس ها و سالن های پذیرایی می باشد.و به دلیل استحکام و مقاومت خوبی که دارد.در مکان های پر رفت وآمد مثل راهروها و اتاق نشیمن نیز از آن استفاده می شود. سرامیک از جمله مصالح پر کاربرد در ساختمان سازی به شمار می رود. وباتوجه به جنس واندازه آن در قسمت های مختلف ساختمان استفاده می شود .همچنین دارای رنگ بندی متفاوت می باشد. یک نمونه پر طرفدار آن سرامیک آشپزخانه طوسی است.

پخش انواع سرامیک آشپزخانه طوسی

میزان ماندگاری سرامیک آشپزخانه

میزان ماندگاری سرامیک آشپزخانه سرامیک ها از نظر کیفیت درجه بندی می شوند. نوع درجه یک آن از همه بهتر می باشد و تا سال ها هیچ اتفاقی برای سرامیک نمی افتد.و ماندگاری بالای دارد مگر اینکه صاحب خانه خسته شود و سرامیک را تعویض کند.سرامیک ها تنوع رنگ بالایی دارند در دو نوع مات و براق تولید می شوند.که هر کدام از این دو طرفدارانی دارند. و سرامیک مات به دلیل لغزنده نبودن و لک نشدن و راحت تمیز شدن طرفدار بیشتری دارد.

سرامیک آشپزخانه براق هم محبوبیت خود را در میان مردم دارد. زیرا این سرامیک نیز مزیت های خاص خودش را دارد از جمله :

  • برای مکان های کوچک بسیار گزینه مناسبی است زیرا به دلیل انعکاس نور فضا را بزرگتر نشان می دهد.
  • سرامیک براق به دلیل صاف و صیقلی بودن آن به راحتی تمیز می شود و این سرامیک مناسب دیوارهای حمام و دستشویی و بین کابینت ها می باشد.

کشور ایران به دلیل منابع خاک و مواد اولیه مرغوبی که دارد در تولید کاشی و سرامیک موفق بوده تا جایی که تولیدات کشور بیشتر از نیاز است و به کشورهای دیگر صادر می شود ما صادر کننده سرامیک آشپزخانه ، کف، حمام و سرویس های بهداشتی به کشورهای همسایه و کشورهای اروپایی هستیم وهرساله ارز زیادی وارد کشور می شود

فروشنده انواع سرامیک آشپزخانه طوسی

فروشنده انواع سرامیک آشپزخانه طوسی همانگونه که گفته شد سرامیک ها در رنگ های مختلف تولید می شود سرامیک آشپزخانه طوسی یکی از محبوب ترین رنگ های آن می باشد. زیرا به راحتی با بقیه وسایل آشپزخانه از جمله کابینت ست می شود. رنگ طوسی چون آرامش بخش است. محیط آشپزخانه را گرم تر می کند.

فروشنده انواع سرامیک آشپزخانه طوسی می تواند آن را در اندازه های متفاوت و با درجه های گوناگون در اختیار خریدار قرار دهند. قیمت سرامیک با توجه به کیفیت آن در بازار متفاوت می باشد سرامیک ها در چهار درجه در بازار عرضه می شوند که درجه چهار آن از همه ارزان تر است. درجه یک آن که از همه مرغوب تراست قیمتش بالاتر می باشد بیشتر به کشور های دیگر صادر می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا