کاشی آشپزخانهکاشی دیوار آشپزخانه

مرکز پخش کاشی دیوار آشپزخانه

کاشی محصولی سرامیکی است که در دو نوع لعابی و غیر لعابی در طرح ها و رنگ های متنوع تولید و توزیع می شود. امروزه به دلیل زندگی مدرن طراحی و دکوراسیون منزل به خصوص اشمزخاته به عنوان قلب خانه از اهمیت ویژه ای برخوردار شده است.

مرکز پخش کاشی دیوار آشپزخانه به صورت عمده و غیر عمده انواع کاشی ها در طرح ها و ابعاد مختلف با توجه به سلیقه مشتری ها به فروش می رساند.

مرکز پخش کاشی دیوار آشپزخانه

مدل های جدید کاشی دیوار آشپزخانه

مدل های جدید کاشی دیوار آشپزخانه هنانطور که گفته شد در دنیای امروز کاشی و دکوراسیون اشپزخانه ار اهمیت ویژه ای برخوردار شده است. انواع کاشی در طرو و رنگ مختلف ابعاد و سایز های متنوع با توجه به سلیقه و کوچکی بزرگی اشپزخانه در بازار به چشم می خورد.

کاشی ها از جنس سرامیک می باشند و در تعریف سرامیک امده است؛ سرامیک شی جامدی که برای تهیه ان از مواد معدنی و غیر فلزی استفاده شده باشد و بعد از حرارت دادن سخت شده باشد. به طور کلی فراورده های سرامیکی به چهار دسته اقسیم می شود؛ ظروف سرامیکی خانگی، سرامیک های بهداشتی دست شویی و حمام و کف منزل ، کاشی ها، عایق های الکتریکی

یکی از مهمترین متریال ها برای ساخت کاشی خاک می باشد جنس و مرغوبیت کاشی رابطه مستقینی با جنس خاک تشکیل دهنده ان دارد، هر چه این خاک مرغوب تر و عاری از الودگی مواد خارجی باشد جنس کاشی بهتر میشود.

مدل های جدید کاشی دیوار اشپزخانه به دو طرح ساده و گلدار تقسیم میشود که انتخاب رنگ و طرح کاملا بسته به دیزاین و سلیقه خودتان دارد. کاشی هایی با طرح های ساده تر مناسب دیوارهای بزرگتر و ما بین کابینت ها هستند و کاشی دیوار گلدار مناسب پشت اجاق گاز و سینک است.گر طرح های مدرن تر میپسندید بهتر است از کاشی هایی به رنگ خنثی استفاده کنید و اگر اشپزخانه کم نور و کوچکی دارید از کاشی هایی با طرح های خلوت و رنگ روشن استفاده کنید

در هنگام خرید کاشی کاملا دقت کنید از نوع درجه یک ان خرید کرده و کاشی عاری از هر گونه ترک در لعاب الودگی و نقطه های سیاه و ابعاد متفاوت باشند.

فروشنده انواع کاشی دیوار آشپزخانه

فروشنده انواع کاشی دیوار آشپزخانه فروشنده انواع کاشی دیوار آشپزخانه انواع کاشی ها را با سه درجه یک دو و سه به فروش میرسانند کاشی درجه یک از بهترین و عالی ترین نوع کاشی میباشد و به ترتیب درجه دو و سه کیفیت کمتری دارند.

در هنگام خرید با مشاوره فروشنده و بسته به محل مورد نظر میتوان انتخاب راحت تری داشت. و بل مراجعه به مراکز فروش عمده هم طرح و رنگ های متفاوت تری برای انتخاب خواهید دید هم قیمت ها معمولا در مراکز فروش عمده پایین تر از دیگر مراکز فروش می باشد‌

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا