سرامیکسرامیک آشپزخانه

مرکز پخش سرامیک دیوار آشپزخانه

سرامیک دیوار آشپزخانه قطعه سنگی است که ابعاد مختلفی دارد و یک طرف آن سطح شیشه ای دارد و کاملا صیقلی است. محصولات سرامیکی که کاربرد و اهمیت ویژه ای در ساختمان دارند مانند حمام، توالت، آشپزخانه. از سرامیک ها برای دکوراسیون داخلی و خارجی و همچنین برای بهداشت و عایق رطوبت استفاده می شود.

مرکز پخش سرامیک دیوار آشپزخانه

بهترین رنگ سرامیک بدنه آشپزخانه

بهترین رنگ سرامیک بدنه آشپزخانه سرامیک ها کاشی هایی هستند که برای پوشاندن دیوار استفاده می شوند. سرامیک ها به دلیل توانایی مقاومت در برابر فشار و ضربه بیشتر از کاشی های دیواری مقاومت بیشتری دارند و در نتیجه مقاومت بالایی در برابر خراش، ضربه و نفوذ پذیری آب دارند. در مراحل پخت ، این سرامیک ها گرمای بیشتری نسبت به کاشی های دیواری دریافت می کنند تا مقاومت آنها افزایش یابد. سرامیک های دیواری در طرح های مختلف با درجه های مقاومت مختلف تولید می شوند که نمونه هایی از آنها عبارتند از:

سرامیک دیوار حیاط

سرامیک دیوار حمام

سرامیک دیوار دستشویی

سرامیک دیوار سرویس

سرامیک دیوار آشپزخانه

سرامیک دیوار پارکینگ

سرامیک دیوار که بیشتر به عنوان طرح زیبا شناخته می شود. سرامیک ها به دلیل گرمای کمتر کوره های سرامیک دیواری، مقاومت کمتری نسبت به سرامیک های کف دارند. این نوع سرامیک ها از نفوذ پذیری کمی در برابر آب برخوردار است، اما به دلیل گرمای کمتری که دریافت می کند، شفافیت لعاب این نوع محصول بیشتر است. توجه به این نکته مهم است که شما نمی توانید از سرامیک های دیواری برای کف یا نمای ساختمان استفاده کنید زیرا عایق مناسبی برای آب نخواهد بود.

ابعاد سرامیک آشپزخانه یکی از نکات مهم برای خرید سرامیک است که ما باید به آن توجه بسیار شود.

فروش انواع سرامیک دیوار آشپزخانه

فروش انواع سرامیک دیوار آشپزخانه توزیع سرامیک آشپزخانه به صوت عمده یا جزئی توسط فروشندگان زیادی در کشورمان انجام می شود. چندین سال است که در بازار های داخلی و خارجی به دلیل استقبال زیاد از این کالا تولیدات آن نیز افزایش یافته است. به همین جهت بسیاری از این محصول های درجه یک به بسیاری از کشور های دنیا صادر می گردند. عمده فروشی های بیشماری هم در بعضی از شهر ها وجود دارند که اقوام به خرید و فروش این کالا ها با قیمت ارزان می کنند. افرادی که قصد خرید عمده این اجناس با قیمتی ارزان تر هستند به این مراکز می توانند مراجعه کرده و مایحتاج خود را تهیه کنند.

انواع سرامیک توسط تولید کننده های زیادی در کشور با کیفیت های گوناگون تولید شده و با قیمت های متنوع به بازار عرضه می شوند. بسیاری از این کالا ها که توسط برند های مختلف در طرح های متنوع و با کیفیت بالا تولید شده اند به کشور های مختلف دنیا بخصوص کشور های همسایه صادر می شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا