کاشیکاشی چسبی

مرکز فروش کاشی چسبی سرویس بهداشتی

امروزه استفاده از کاشی های جذاب و زیبا در اشپز خانه و شرویس بهداشتی رواج بسیاری پیدا کرده در این میان استفاده از کاشی چسبی سرویس بهداشتی به خاطر تنوع زیاد و راحتی در نصب بسیار پر طرفدار تر از انواع دیگر است.البته مزایای این محصول زیبا و پر طرفدار تنها به نصب اسان ان ختم نمیشود در ادامه مطالب همراه ما باشید تا با کاشی چسبی بیشتر آشنا شوید.

مرکز فروش کاشی چسبی سرویس بهداشتی

موارد استفاده کاشی چسبی

موارد استفاده کاشی چسبی کاشی های چسبی به دو صورت در بازار موجود میباشند.

  • کاشی هایی که چسب در پشت انها تعبیه شده :برای استفاده از این نوع کاشی فقط کافیست ابعاد دقیق محل مورد استفاده را اندازه گیری کنید و کاشی مورد نیاز خودرا تهیه کرده و به راحتی به دیوار و یا حتی بر روی کاشی های قبلی بچسبانید.از این نوع از کاشی ها معمولا در فضای بین کابینت ها استفاده میشود.
  • کاشی هایی که چسب انها به صورت جداگانه توزیع میشود:این نوع کاشی طرفداران بیشتری دارد و برای مصرف در حمام و سرویس بهداشتی نیز مناسب هستند.

برای چسباند هر متر مربع از کاشی چسبی حدودا بین ۳ تا ۵ کیلو چسب لازم است که میزان مصرف چسب بسته به سطحی که کاشی روی ان نصب میشود متغیر است هرچه سطح صاف تر باشد مصرف چسب کمتر و اگر سطح نا هموار باشد مصرف چسب بیشتر است.برای تغیر دکوراسیون و یا تعویض کاشی های قدیمی سرویس بهداشتی و اشپز خانه بهترین محصول کاشی چسبی است .چراکه اگر بخواهید از روش های قدیمی استفاده کنید اولا باید کل اشپز خانه را خالی کنید که این کار خود مستلزم وقت و صرف انرژی بسیار است. دوما باید تمام کابینت ها را از دیوار جدا کرده و دوباره نصب کنید که این پروسه بسیار زمان بر و مشکل است علاوه بر اینکه در روش قدیمی با توجه به مصرف سیمان و ملات کثیف کاری زیادی دارد.اما کاشی های چسبی به راحتی در فضای بین کابینت هاو حتی کف اشپزخانه نصب میشود و هیچگونه کثیف کاری و گرد و غباری هم تولید نمیکند. این خود اصلی ترین عامل محبوبیت زیاد این محصول دربین مردم است.استحکام کاشی چسبی به سه عامل مهم بستگی دارد:

  1. جنس چسب مصرفی
  2. مقاومت کاشی زیرین
  3. محارت کاشی کار

معمولا مقداری نگرانی بابت استفاده از کاشی چسبی برای محیط های دارای رطوبت مانند حمام ،سرویس بهداشتی و اشپز خانه وجود دارد .که شاید رطوبت نفوذ کرده و کاشی ریزش کند اما این امر محتمل نیست چرا که در چسباندن کاشی در این مکانها عموما چسب خمیری را با مقداری چسب بتن ترکیب میکنند که از احتمال بروز این امر جلو گیری شود.

پخش انواع کاشی چسبی سرویس بهداشتی

پخش انواع کاشی چسبی سرویس بهداشتی اگر به دنبال توزیع کننده کاشی چسبی مرغوب و با کیفیت برای تهیه کاشی چسبی با قیمت مناسب هستید مجموعه ما با افتخار در خدمت شماست .شما میتوانید از طریق سایت ما با مشاهده انواع مدل کاشی چسبی به همراه قیمت آن با خیال راحت خرید خود را انجام دهید و محصول را درب منزل تحویل بگیرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا