کاشیکاشی سرویس بهداشتی

مرکز خرید کاشی چسبی سرویس بهداشتی

با گذشت زمان از عمر کاشی و سرامیک ها کاسته می شود و همچنین تنوع رنگ و مدلهای مختلف کاشی در بازار موجب ترغیب استفاده از کاشیهای جدید می شود. برای ساختمانهای قدیمی که مدل کاشی سرویس بهداشتی آنها قدیمی شده است یا تخریب شده، پیشنهاد می شود از کاشی چسبی سرویس بهداشتی استفاده شود.

مرکز خرید کاشی چسبی سرویس بهداشتی

راهنمای انتخاب کاشی چسبی

راهنمای انتخاب کاشی چسبی

ابتدا باید بدانیم کاشی را برای چه منظوری خریداری می کنیم. انتخاب طرح و رنگ کاشی از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که یک انتخاب خوب می تواند سرویس بهداشتی خیلی زیبا و شیکی را برای شما بوجود بیاورد. کاشی ها از لحاظ سایز و کیفیت با هم متفاوت هستند. برای سرویسهای کوچک بهتر است از کاشی هایی با ابعاد کوچکتر که فضا را بزرگتر نشان می دهد استفاده کنید و یا از کاشی هایی با طرحهای گل برجسته.

جدیداً استفاده از کاشی با طرحهای سه بعدی که زیبایی سرویس بهداشتی را دو چندان می کند بسیار زیاد شده است. برای استفاده در سرویس بهداشتی، چون محلی است که با آب در ارتباط است بهتر است جنس انتخابی ما از کیفیت بالایی برخوردار باشد و میزان جذب آب آن کاشی کمتر باشد. عموماً برای دیوارهای سرویس بهداشتی از کاشی و برای کف سرویس از کاشی سرامیکی که دارای استحکام خیلی بیشتری نسبت به کاشی هستند استفاده می کنند. باید در نظر بگیرید برای استفاده از کاشی چسبی حتما کاشی قبلی را از دیوار جدا کنید که دوام کاشی جدید روی کار بیشتر شود و یا با تیشه روی دیوار ایجاد خراش کنید، چون با چسباندن کاشی روی کاشی قدیمی بدون خراش و یا کندن آنها موجب لیز خوردن کاشی های جدید می شود و پس از مدت کوتاهی کار از بین می رود.

برای استفاده از چسب هم باید دقت کنید که چسب با کیفیت تهیه کنید و حتما با کسی که در این زمینه تخصص دارد مشورت کنید چون چسب های تقلبی در بازار زیاد دیده شده است. ویژگی کاشی چسبی در سرعت نصب بالای آن است نسبت به نصب کاشی با سیمان و حالت دوغاب دادن به کاشی ها که زمانبر است و همچنین سبک بودن استفاده از کاشی چسبی نسبت به استفاده از کاشی ها با نصب سیمان است که باعث میشود تمایل به انتخاب و استفاده از این مدل کاشی های را پیدا کنیم. بنابراین بهترین گزینه ی مناسب برای تعویض کاشی های قدیمی استفاده از کاشی های چسبی است.

پخش کننده کاشی چسبی سرویس بهداشتی

پخش کننده کاشی چسبی سرویس بهداشتی

شرکت کاشی چسبی خشت یک مجموعه بازرگانی در زمینه فروش بهترین کاشی و سرامیک ها در ابعاد و رنگ بندی مختلف است. برای خرید کاشی چسبی سرویس بهداشتی مناسب براحتی می توانید محصول مورد نظرتون را از طریق سایت و با مشورت مشاوران شرکت، انتخاب نمائید و بهترین خرید را برای کار مورد نظرتون داشته باشید. این شرکت علاوه بر خرده فروشی، به صورت عمده و پخش کننده کاشی چسبی سرویس بهداشتی نیز می باشد و عزیزانی که در این شغل مشغول به کار هستند می توانند کالای مورد نیاز خود را از این شرکت خریداری نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا