سرامیکسرامیک ماهان سرام

مرکز خرید سرامیک ماهان سرام میبد یزد

مرکز خرید سرامیک ماهان سرام میبد یزد با تجربه و تخصصی که در این زمینه دارد اشکال مختلف این محصول را ارائه نموده و با عملکرد درست خود و به بهترین نحو ممکن نیاز مشتریان را رفع می کند. همچنین با تنوعی که در محصول ایجاد نموده مشتری می تواند متناسب با سلیقه و بودجه خود و بر اساس کاربردی که هر نوعی از سرامیک داشته خرید خود را انجام دهد.

مرکز خرید سرامیک ماهان سرام میبد یزد

راهنمای خرید سرامیک ماهان سرام

راهنمای خرید سرامیک ماهان سرام در زمان خرید سرامیک ماهان سرام باید فضایی که قرار است این سازه در آنجا اجرا شود مشخص شود تا بهتر بتوان گستره انتخاب را بر اساس کاربری فضا محدود تر کرد. در اینصورت خریدار می تواند بر اساس کاربرد سرامیک و نیاز خود ابعاد، جنس، طرح و رنگ دلخواه را انتخاب کند تا متناسب با دکوراسیون فضای مشخص شده باشد.

برای خرید سرامیک اگر بر اساس فضا انتخاب شود بهتر می توان مقاومت سازه را با فضا تخمین زد مثلا اگر برای سرویس بهداشتی تهیه می شود باید از نمونه های درجه یک را خریداری کرد تا در برابر مواد شوینده، رطوبت، سایش مقاوم و … باشد. یا اگر برای فضای خارجی انتخاب می شود باید نمونه ای خریداری کرد که ضد یخ بوده و در برابر شرایط مختلف آب و هوایی آسیب نبیند.

انواع سرامیک ماهان دارای اشکال مختلفی است که هریک از نظر مقاومت در برابر سرما و گرما، ضریب اصطکاک، میزان لیزی، میزان جذب آب، درجه ساییدگی، درجه کیفی و … متفاوت می باشد. این سازه در دو مدل مات و براق ارائه می شود که در فضاهایی که در معرض لکه و آلودگی هستند از مدل براق انتخاب می شود چون تمیز کردنشان راحت تر می باشد.

بازار فروش سرامیک ماهان سرام میبد یزد

بازار فروش سرامیک ماهان سرام میبد یزد در بازار فروش سرامیک ماهان سرام یزد‌ طیف ها و رنگ های متنوعی از این محصول به چشم می خورد که درجه بندی های شکیل آن نیز پاسخگوی نیاز تمام مشتریان می باشد، همچنین قیمت های باصرفه ای که در آنجا وجود دارد سبب شده خریداران زیادی به این سمت سوق پیدا کنند.

قیمت سرامیک ماهان نیز بسته به کیفیت و نوع یا مدل متفاوت است مثلا نمونه های ساده و سفید نرخ های ارزانتری داشته و نمونه های درجه یک نیز گرانتر می باشد. چون این محصول در درجات یک، دو و سه ارائه می شود و بسته به مشخصه ی آن که از نوع ضد یخ، ضد آتش، ضد آب و … می باشد نرخ های متفاوت را دارد.

سرامیک دارای انواع نمونه های گرانیتی، پرسلانی، موزائیکی و … است که هر یک از مواد اولیه متفاوتی ساخته شده و کاربردها یا مشخصات مختلفی نیز دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا