کاشیکاشی چسبی

قیمت انواع کاشی چسبی بین کابینتی

قیمت انواع کاشی چسبی بین کابینتی با وجود تورم ها و تحریم های اخیر دچار نوساناتی شده است اما فروشگاه ما در این بحران الگوی تمامی فروشگاه ها شده و دین خود را نسبت به مشتریان دائمی ادا کرده است، و محصول تولیدی خود را با نازلترین قیمت به مشتری عرضه می کند و کمترین سود را از فروش برداشت کرده و سبب کاهش چشمگیر قیمت آن ها گردیده است. کیفیت کاشی چسبی در فروشگاه های ما بی نظیر بوده و رقیبی در بازار ندارد و از بهترین برند کیفیت برخوردار است.

قیمت انواع کاشی چسبی بین کابینتی

روش نصب کاشی چسبی

روش نصب کاشی چسبی مراحل نصب کاشی چسبی بر روی سطوح مختلف به صورتی که در زیر ذکر شده می باشد.

  • مرحله اول :در این مرحله سطح مورد نظر را از نظر شکستگی، کثیفی، تراز بودن و توجه به قدیمی بودن سطوح بررسی می کنیم. در صورت گچی و سیمانی بودن سطح باید از پرایمر برای زیر سازی استفاده کرد و آن را کامل پخش کرد این کار موجب می گردد تا رطوبتی که در دیوار های گچی و یا سیمانی وجود دارد به لایه ی چسبی زیر کاشی ها لطمه نزند. برای نصب کاشی ها حتماً باید از چسب های خمیری یا پودری استفاده شود و چسب 123 بهترین گزینه برای این کار می باشد.
  • مرحله دوم :چسب مورد نظر را با ماله های شیار دار به کاشی و یا دیوار بزنیم، و سپس با ظرافت و دقت هر چه تمام تر از یک طرف به ترتيب می چسبانیم. چسب کاشی ها در مدت زمان 3 تا 4 ساعته به طور کلی خودش را می گیرد.
  • بعد از اینکه 3 الی 4 ساعت زمان داده شد شروع به بند کشی با ریختن دوغاب سیمان بین فواصل کاشی می کنیم.

فروش انواع کاشی چسبی بین کابینتی طلایی

فروش انواع کاشی چسبی بین کابینتی طلایی مراکز کاشی چسبی با فروش عمده و مستقیم این کاشی ها سبب شده تا قیمت تمام شده ی آن برای خریداران بسیار کاهش پیدا کند و علت این امر هم برچیده شدن دست افراد دللال و سود جویی است که فقط به فکر چپاوول هستند و هوای جیب مشتری راندارند و این کار آن ها از انصاف بدور است.

سفارش بی شمار کاشی های چسبی بین کابینتی طلایی موجب شده تا ما محصولات خود را به صورت انبوه تولید کنیم تا جوابگوی مشتریان باشیم، و خلف وعده نکنیم چون شعار ما احترام به حق و حقوق مشتری و تحویل بموقع این محصول به آن ها است.در حال حاضر عرضه کننده این نوع کاشی امکاناتی را برای سفارش محصولات خود برای مشتریان فراهم کرده است، تابتوانند به صورت اینترنتی محصول مورد نیاز خود را تهیه کنند.

با خرید اینترنتی این محصول مشتریان می توانند از مزایای بسیاری مانند صرفه جویی در وقت و هزینه، بهره بردن از مشاوره های مخصوص سایت، اطمینان از کیفیت کاشی ها با بررسی نظرات خریداران قبلی و اعتبار سایت اشاره کرد. چنانچه شما هم قصد خرید این محصول را با کیفیتی فوق العاده و قیمتی استثنائی دارید می توانید به وب سایت ما مراجعه کنید و پس از مشاهده انواع نمونه های این محصول، سفارش خود دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا