کاشیکاشی طرح دار

فروش مستقیم کاشی طرح دار

فروش کاشی طرح دار امروزه در جامعه به دلیل افزایش ساخت و سازهای انبوه و پروژه های عمرانی خصوصی و نیمه خصوصی از حجم بسیار بالایی برخوردار است.

پخش کاشی طرح دار نیز از قطب های تولید کاشی و سرامیک‌ کشور از جمله شیراز ، مشهد ، تبریز و دیگر شهرها به نقاط دور و نزدیک انجام می شود و ماهانه و سالانه قسمتی از تولیدات شرکت های داخلی به کشور های همسایه و حوزه خلیج فارس صادر می شود.

فروش مستقیم کاشی طرح دار یکی از ایده های موفق و جدید برای توزیع محصولات صنعت کاشی و سرامیک‌ محسوب می شود.

فروش مستقیم کاشی طرح دار

معرفی انواع کاشی طرح دار

معرفی انواع کاشی طرح دار کاشی های طرح دار را به انواع و اقسام‌ مختلف مس توان تقسیم بندی کرد و از لحاظ جنس ، مواد اولیه ، طرح و رنگ بررسی کرد.

امروزه برای جذابیت بخشیدن دکوراسیون و زیبایی فضای داخلی منزل و قسمت های مختلف آن از مثل آشپزخانه ، پذیرایی و سرویس بهداشتی می توان از طرح های طرح دار استفاده کرد.

کاشی های طرح دار و گلدار که بیشتر برای پوشش دیواره های آشپزخانه استفاده می شود به زیبایی و شیک شدن فضای خانه کمک بسیاری می کند.این کاشی ها از انواع متریال ها و مواد اولیه مرغوب مانند سنگ ، استیل ، سرامیک و یا چینی تهیه و تولید می شوند.

انواع کاشی طرح دار بصورت موزاییکی ، مینیمالیستی ، ساده ، گلدار ، طرح چوب ، هندسی و تزیینی و …وجود دارند که کاربرد آنها بستگی به سایز و اجزاء و عناصر موجود در خانه دارند.

انواع کاشی طرح دار و گلدار و ساده برای پوشاندن دیوار پشت ظرفشویی و و همینطور دیوار پشت اجاق گاز وجود دارد که به شکل های هنرمندانه و هوشمندانه به کار برده می شوند و می توان طرح ها و ایده های متفاوتی در نظر گرفت.

مرکز پخش کاشی طرح دار

مرکز پخش کاشی طرح دار مرکز پخش کاشی طرح دار حداقل در اکثر مراکز استان ها و شهرهای پرجمعیت نمایندگی های فعال دارد و منطقه های اطراف خود را تحت‌ پوشش حمایتی خود دارند و سعی میکنند بهترین خدمات را ارائه دهند.

مرکز پخش کاشی طرحدار در راستای ایجاد هماهنگی و کسب رضایت مشتریان خود تمام دستگاه ها و تجهیزات را طبق فناوری روز دنیا ارتقاء داده است و گام های بسیار خوبی در این زمینه برداشته شده است.این مراکز با تلفیق ابتکار و تجربه خدمات نوین و بی نظیری به مشتریان ارائه می دهد.

در مرکز پخش کاشی افراد و موسسات و شرکت ها می توانند محصولات موردنیاز خود را با بالاترین تنوع و طرح و رنگ و ارزان ترین قیمت تهیه کنند.اخیرا در شهرهای بزرگ‌ بورس و مجتمع های کاشی احداث شده است که دسترسی سریع و سهولت خرید را برای مردم به ارمغان آورده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا