سرامیکسرامیک راه پله

فروش انواع سرامیک راه پله آپارتمان

نصب کاشی و سرامیک جز کارهای تخصصی به حساب می آید این محصولات در مکان های مختلفی نصب می شوند که یکی از این مکان ها راه پله ها هستند برای زیباتر کردن راه پله از انواع سرامیک استفاده می شود اگر می خواهید سرامیک راه پله را تهیه کنید می توانید به مرکز فروش انواع سرامیک راه پله آپارتمان مراجعه کنید.

فروش انواع سرامیک راه پله آپارتمان

طریقه نصب سرامیک راه پله

طریقه نصب سرامیک راه پله برای نصب کاشی و سرامیک می توان از روش های مختلفی استفاده کرد اما به طور عمده برای نصب این محصولات باید به صورت زیر عمل کرد:

  • ابتدا باید راه پله را به طور کامل متر کنید تا بتوانید مقدار کاشی مورد نیاز را خریداری کنید پس از متر کردن حتما مقداری بیشتری کاشی تهیه کنید تا اگر در حین نصب سرامیک ها برخی از آن ها آسیب دیدند بتوانید از مازاد آن ها استفاده کنید.
  • پس از تهیه سرامیک ها باید مقداری ملات تهیه کنید همچنین می تواندی از مقداری چسب کاشی استفاده کنید تا سرامیک ها بهتر بچسبند برای این کار می توانید مقداری ملات و چسب کاشی در پشت کاشی قرار دهید و یا مقداری از این مواد بر روی دیوار راه پله ها یعنی همان جایی که قرار است سرامیک را جای گذاری کنید قرار دهید.
  • بعد از انجام این عمل حتما سرامیک ها را به دیوار بچسبانید و مقداری به آن ها فشار وارد کنید تا سطح زیرین سرامیک ها به صورت صاف به دیوار بچسبد هر بار که سرامیک ها را به دیوار می چسبانبد می توانید با استفاده از دستگاه های محتلف از تراز بودن سرامیک ها مطمئن شوید.
  • پس از نصب کردن سرامیک بغل راه پله باید با استفاده از مقداری دوغاب و یا چسب کاشی اقدام به بند کشی سرامیک ها کنید این کار کمک می کند تا سرامیک ها مستحکم تر شوند و از جای خود خارج نشوند.
  • در پایان کار باید تمامی آلودگی ها را از روی سرامیک ها پاکسازی کنید زیرا این آلودگی ها می توانند بر روی سرامیک باقی بمانند و ظاهر آن را تحت تاثیر قرار دهند.

پخش انواع سرامیک راه پله آپارتمان

پخش انواع سرامیک راه پله آپارتمان پخش انواع سرامیک راه پله آپارتمان توسط مرکز سرامیک راه پله انجام می پذیرد ما بهترین انواع این محصولات را با استفاده از بهترین مواد اولیه تولید و در بازار عرضه کرده ایم. مطمئنن شما نیز می خواهید خانه ای شیک و بادوام داشته باشید و دوست دارید اگر سرامیکی را در راه پله و یا ساختمان خود استفاده می کنید دارای مقاومت بالا و زیبایی خاصی باشد ما به شما پیشنهاد می کنیم از محصولات ما خرید کنید زیرا ما سرامیک هایی باکبفبت بالا در تنوع رنگی فراوان برای شما تدارک دیده ایم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا