کاشی

فروشگاه بهترین کاشی تزئینی در کشور

امروزه کاشی تزیینی در انواع مختلف در بازار موجود است و با داشتن طراحی منحصر به فرد، طرفداران زیادی دارد. چرا که این کاشی بسیار چشم نواز بوده و نقش موثری در دکوراسیون ایفا می کند. این کاشی ها به دلیل داشتن طرح های متنوع و مقاومت بسیار بالا، کارایی مناسبی در تزیین نمای مورد نظر دارند. داشتن رنگ و لعاب با کیفیت بالا، از خصوصیات بارز این نوع کاشی است.

فروشگاه بهترین کاشی تزئینی در کشور

نحوه تولید کاشی تزئینی ایرانی

نحوه تولید کاشی تزئینی ایرانی در فرایند تولید کاشی تزیینی ابتدا خاک توسط ماشین آلات وارد دستگاه سنگ شکن شده و به دانه بندی های مورد نیاز تبدیل می گردد. پس از انجام این مرحله، خروجی سنگ شکن توسط نوار نقاله به سیلو ها هدایت می شود. بر اساس فرمولاسیون بدنه محصول، مقادیر معینی از خاک های مختلف به دستگاهی مخصوص انتقال می یابند. در مخزن این دستگاه، خاک انتقال یافته به همراه آب و مواد شیمیایی مخلوط گردیده و به دوغاب تبدیل می شود. سپس دوغاب به دست آمده در مخازن مخصوص همگن می شود و سپس از طریق لوله های حامل به دستگاهی دیگر هدایت می گردد تا در آنجا با حرارتی بالا به گرانول تبدیل شود.

در مرحله بعد، گرانول همگن پس از الک شدن، به مخازن بالای ماشین پرس منتقل می گردد. سپس گرانول به داخل قالب های تعبیه شده در سایزهای مختلف ریخته شده و با فشار مخصوص جهت هر سایز، پرس گشته و تبدیل به بیسکوییت می شود. جهت تنظیم رطوبت و حرارت، بیسکوییت ها به دستگاه خشک کننده انتقال می یابند و پس از این، بیسکوییت جهت اعمال لعاب و اجرای مراحل چاپ، توسط تسمه های حامل به قسمت های مربوطه هدایت می گردد.

پس از آن که چاپ طرح های مختلف با استفاده از دستگاه های دیجیتالی بر روی بیسکوییت های لعاب خورده صورت پذیرفت، محصول به داخل کوره می رود و با حرارتی معین پخته می شود. قابل ذکر است در مرحله آخر، آزمایش استحکام بر روی محصول صورت می پذیرد.

فروش انواع کاشی تزیینی مرغوب

فروش انواع کاشی تزیینی مرغوب با توجه به نقش کاشی تزیینی در زیباسازی نمای ساختمان، مجموعه خشت سرامیک به عنوان مجموعه ای پیشرو و موفق در زمینه فروش انواع کاشی ، مطابق با بهترین استانداردها در ارائه خدمات فعالیت می کند. این مجموعه، با توجه به توان رقابتی موجود در بازار کاشی تزیینی، پتانسیل فروش این محصول به صورت انبوه را دارا می باشد. تمامی مراحل فروش محصول مبتنی بر ارائه بهترین کیفیت با قیمتی مناسب است تا جلب رضایت مشتریان به نحو احسنت و شایسته فراهم گردد. برای اطلاع از قیمت و همچنین ثبت سفارش خود، از هم اکنون می توانید با همکاران ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا