کاشیکاشی میبد

فروشنده کلی کاشی خیام میبد

کاشی خیام میبد انواع و نقش های متنوعی دارد. هنگام خرید باید توجه داشته باشید که کاشی را به کجا می خواهید و بر این اساس یک محصول با کیفیت را انتخاب کنید. کاشی خیام میبد بسیاری از محصولات با کیفیت را تولید می کند اما همه این محصولات در همه جا موجود نیست ، بنابراین هنگام خرید به یک مشاور عالی نیز نیاز دارید تا بتوانید از دانش وی برای انتخاب خوب استفاده کنید. از این رو مجموعه تولیدی ما فروشنده کلی کاشی خیام میبد می باشد و این محصول را با قیمت خوبی صادر می کند.

فروشنده کلی کاشی خیام میبد

درجه سائیدگی کاشی خیام

درجه سائیدگی کاشی خیام اولین چیزی که باید یاد بگیرید رتبه بندی کاشی ها می باشد ، اما اکثر شما با آن آشنا هستید و اتفاقاً ، ما نمی خواهیم به شما آموزش دهیم که کلاس اول بهترین است. تنها نکته در اینجا انتخاب درجه 1 برای کف و درجه 2 یا 3 برای دیوار برای صرفه جویی در هزینه است. کاشی و سرامیک درجه I و II فقط در دیوارها قابل استفاده می باشد.

این کاشی ها بیشتر تزئینی هستند و مقاومت زیادی ندارند از این رو درجه سائیدگی کاشی دسته III دارای مقاومت سایشی متوسطی هستند و بیشتر برای استفاده در مناطق مسکونی مناسب هستند. کاشی های دارای PEI IV بسیار مقاوم در برابر سایش هستند و می توانند در تمام مناطق مسکونی و تجاری استفاده شوند.

اگر کاشی را برای فضای زندگی خود انتخاب می کنید ، کاشی با PEI III و IV مناسب کسب و کار شما است و کاشی با PEI برای استفاده مسکونی هزینه اضافی برای شما دارد. سایش کاشی یا درجه PEI این دسته که PEI نام دارد ، نشان دهنده سختی و درجه سایش کاشی است، اگرچه فقط برای کاشی های براق در نظر گرفته شده است.

در این رتبه بندی ، کاشی های درجه I و II برای دیوارها استفاده می شوند و مقاومت کمتری دارند، اما اگر می خواهید برای کف یک منطقه مسکونی از کاشی استفاده کنید، دسته III بهترین انتخاب برای شما است. کاشی های درجه چهار بهترین انتخاب برای مناطق پرتردد مانند مناطق شلوغ تجاری یا مسکونی است.

هرچه ضریب بالاتر باشد ، اصطکاک کف پوشیده شده از این کاشی بیشتر است و هرچه کاشی پایین تر باشد ، کاشی شما لغزنده تر خواهد بود. برای استفاده در کاشی های مسکونی از COF بیشتر از 50 و برای کاربردهای تجاری و پرترافیک از COF استفاده شود.

این طبقه بندی برای شما مهم می باشد که می خواهید از کاشی در کف اتاق نشیمن بزرگ استفاده کنید ، در این حالت می توانید از سرامیک های چند رنگ استفاده کنید تا کف ساختمان شما سرد و یکنواخت نباشد ، حتی برای ایجاد آنها را خلاقانه نصب کنید یک طراحی جالب از طرف دیگر ، برای مکانهایی که به رنگ ثابت نیاز دارند ، می توانید سرامیک را با برخی توصیه های رنگی انتخاب کنید.

بازار صادرات کاشی خیام میبد

بازار صادرات کاشی خیام میبد بازار صادرات کاشی خیام میبد رو به رشد بوده به طوری که از سوی شرکت ما به کشورهای آسیایی و اروپایی صادر می گردد و توانسته بازار فروش خود را بالا ببرد و تجارت خوبی در این زمینه داشته باشیم. از این رو مشتریان گرامی می توانند برای خرید این محصول و نحوه صادرات آن به وب سایت رسمی ما مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا