سرامیکسرامیک آشپزخانه

عمده فروشی سرامیک آشپزخانه طرح سنگ

سرامیک آشپزخانه طرح سنگ که یکی دیگر از انواع سرامیک های مورد نیاز آشپرخانه می باشد توسط کارخانه های ویژه و خاصی در طرح های سنگی شکل تولید می شوند و به صورت عمده فروشی و مستقیم در اختیار مشتریان قرار می دهند به دلیل دوام و کیفیت عالی که دارند از طرفداران بسیاری برخوردار هستند.

عمده فروشی سرامیک آشپزخانه طرح سنگ

انواع مختلف پوشش ‌های سرامیکی

انواع مختلف پوشش ‌های سرامیکی فناوری تولید سرامیک گرانیتی با هدف ایجاد تحول در تولید انواع پوشش‌های کف و نمای ساختمان‌ها حدود دو دهه پیش در اروپا، پایه گرفت و به ‌سرعت در جهان متداول گردید. سرامیک گرانیتی از ترکیب خاک رس با ویژگی‌های مشخص و فاقد کربنات به ‌خصوص کربنات کلسیم است و در طی مراحل پخت با افزودن رنگ‌دانه طرح و رنگ مطلوب به دست می‌آید.

از آنجا که این محصول فاقد لعاب است برای شیشه‌ای و براق نمودن سطح نهایی آن را توسط سنگ‌ساب پولیش می‌دهند. کاشی‌های گرانیتی اگر کاملا با طرح ابر و بادی باشند، معمولاً کل بدنه رنگی است. طرح‌های رایج سرامیک گرانیتی عموماً فلفل نمکی و رگه‌ای و قالب‌های رستیک است.

سرامیک‌های موزائیکی نوعی سرامیک با قطعات ریز لعاب‌دار یا بدون لعاب هستند که در نقش‌ها و رنگ‌های متنوع و با ضخامت چند میلی‌متر ساخته‌شده و با ورقه‌ای از کاغذ های خاص چسب‌دار به‌ اندازه های متفاوت میلی‌متر های متنوع پهلوی یکدیگر قرار داده‌ شده‌اند.

این سرامیک‌ها را روی بستری از ملات قرار داده و پس از گرفتن ملات روی آن را با آب خیس می‌کنند تا کاغذ آن جدا شود و سپس با دوغاب درز آن‌ها را پر می‌کنند. شکل این محصولات مربع و مستطیل و شش‌ گوش و هشت‌ گوش و غیره است.

پرسلان‌ ها از سرامیک‌های معمولی ضخامت بیشتر و جذب آب پایین تا کمتر از ۰٫۱ درصد دارند. این مقدار نفوذ آب باعث شده تا این محصول یکی از بهترین گزینه‌ها برای پوشش کف‌های داخل ساختمان باشد. سرامیک‌های پرسلانی به دو صورت لعاب‌دار و بدون لعاب تولید می‌شوند. هنگامی‌ که بدنه در دمای بالایی پخته می‌شود و تخلخل آن به صفر می‌رسد، دیگر نیازی به لعاب ‌کاری نبوده و نوع بدون لعاب پرسلان ‌ها تولید می‌شود. اگرچه پرسلان و چینی معمولاً معادل تصور می‌شوند ولی همچنان مرغوب و دوام نیز دارند ولی ممکن است معادل غیر مرغوب نیز داشته باشند.

توزیع عمده سرامیک آشپزخانه طرح سنگ

توزیع عمده سرامیک آشپزخانه طرح سنگ توزیع سرامیک به صورت عمده در طرح سنگ توسط کارخانه ها به نمایندگان فروش انجام می شود تا این سنگ ها را در بسته بندی های گوناگون توزیع و پخش می کنند فروش سرامیک امروزه در وهله اول برای زیبایی منزل و تمیزی آن بسیار زیاد انجام می شود و مشتریان با توجه به سلیقه هایی که دارند به عنوان رفع یک نیاز از آنها بسیار خریداری می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا