کاشیکاشی دیوار آشپزخانه

عرضه کننده کاشی دیوار آشپزخانه

یکی از جلوه های آشپزخانه در هر خانه ای کاشی دیوار آن است. کاشی آشپزخانه به دلیل اینکه در دید مستقیم قرار دارد در ظاهر خانه اهمیت بسیاری دارد. عرضه کننده کاشی دیوار آشپزخانه سعی می کند تا طبق سلیقه مشتری و دکور خانه کاشی مناسبی را در اختیار آنها قرار دهد.

عرضه کننده کاشی دیوار آشپزخانه

بررسی ابعاد استاندارد کاشی دیوار آشپزخانه

بررسی ابعاد استاندارد کاشی دیوار آشپزخانه کاشی دیوار آشپزخانه باید دارای ابعاد استانداردی باشد تا هنگام نصب آن مشکلی پیش نیاید. اغلب کاشی های آشپزخانه در ابعادی به شکل مستطیل، مربع و یا لوزی می باشد که در طرح های مختلفی به زیبایی آشپزخانه کمک بسیاری می کند.

یک کاشی دیواری باید استاندارد های مورد قبول را دارا باشد و نیاز مشتری را از هر لحاظ برآورده کند. از جمله استاندارد های کاشی آشپزخانه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • مقاومت در برابر رطوبت: بافت کاشی باید به صورتی کاملا فشرده و محکم باشد و یک لایه براق غیر قابل نفوذ داشته باشد که رطوبت را از خود عبور ندهد و در مقابل رطوبت مقاوم باشد.
  • طول عمر بالا : مواد اولیه در تهیه کاشی باید از مرغوبیت بالایی برخوردار باشد و در طی مدت زمان طولانی شکل و ظاهر خود را حفظ کرده و بافت آن تغییر نکند.
  • مقاومت در برابر مواد شیمیایی: یک کاشی استاندارد در مقابل مواد شوینده شیمیایی واکنش نمی دهد و رنگ آن تغییر نمی کند.
  • مقاوم در برابر جذب آب: بافت کاشی باید تراکم مورد نیازی داشته باشد تا آب در بافت آن نفوذ نکند و باعت تورم کاشی نشود.

به دلیلی اینکه کاشی آشپزخانه در معرض چربی و … است باید یک لایه سرامیکی داشته باشد تا هنگام نظافت کار را آسان تر کرده و زود تر تمیز شود. لایه سرامیکی باید حدودا بین 1 تا ۳ سانتی متر و کاملا براق و صیقلی باشد.

کاشی های دیوار آشپزخانه در مقایسه با دیگر کاشی ابعاد متفاوتی دارد و ضخامت آنها نیز متفاوت است. یکی دیگر از معیار های کاشی آشپزخانه رنگ آن است که در ظاهر خانه اهمیت بسیاری دارد. اصولا رنگ کاشی آشپزخانه را متضاد با کابینت های آن انتخاب می‌کنند تا جلوه ای زیبا تری داشته باشد.

خرید مستقیم کاشی دیوار آشپزخانه

خرید مستقیم کاشی دیوار آشپزخانه خرید کاشی دیوار آشپزخانه در تمامی نمایندگی های این محصول به صورت گسترده انجام می شود. یکی از دیگر نکاتی که خریدار همیشه در کنار کیفیت به آن دقت می کند قیمت کاشی است. کاشی ها بر اساس ابعاد، ضخامت، رنگ و طرح متفاوت است.

ما در این مجموعه تلاش بر این داریم که بهترین نوع کاشی را با قیمتی کاملا مناسب به صورت غیر حضوری در اختیار شما قرار دهیم. با شناخت کامل مشتری همواره می توان محصولی مطابق نیاز را در اختیار آنها قرار داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا