سرامیکسرامیک آشپزخانه

عرضه کننده سرامیک آشپزخانه مدرن

بی شک، یکی از مواردی که در هرچه زیباتر کردن فضای دکوراسیون منازل، نقش بسزایی دارد، سرامیک آشپزخانه است که در انواع طرح ها و رنگ های متنوع موجود است. به طور کلی، سرامیک از زیر مجموعه کاشی به شمار می رود. سرامیک، یکی از پرطرفدارترین محصولات مورد استفاده، برای پوشش کف و دیوار به شمار می رود. از آنجایی که آشپزخانه مکانی پر استفاده ای است، بنابراین استفاده از سرامیک هایی که جنس مناسبی داشته باشند، حائز اهمیت است.

عرضه کننده سرامیک آشپزخانه مدرن

راهنمای انتخاب سرامیک آشپزخانه

راهنمای انتخاب سرامیک آشپزخانه قبل از هرچیز، بهتر است بدانیم که ماده اصلی تشکیل دهنده سرامیک، خاک رس است که با سایر مواد ترکیب و سپس لعاب داده شده و در مرحله آخر در دمای بالا حرارت داده می شوند.

از آنجایی که سرامیک ها در طرح، رنگ و جنس های متنوع بسیاری وجود دارند، بنابراین یک انتخاب مناسب، نیازمند دقت و حوصله فراوان است، خصوصا اگر مکان مورد نظر آشپزخانه باشد. پس برای انتخاب سرامیک آشپزخانه مدرن، باید به موارد زیر دقت کرد. این موارد عبارتند از:

  • مکان مورد نظر: انتخاب سرامیک باید بر اساس مکان مورد نظر باشد. به عنوان مثال برای آشپزخانه نیازمند سرامیک هایی هستیم که لکه و کثیفی ها را نشان دهد تا تمیز کردن آن راحت تر باشد یا از آنجایی که آشپزخانه محل پر استفاده ای است، می توان بیشتر از رنگ های روشن سرامیک، استفاده نمود.
  • جنس : که قطعا یکی از موارد مهم در انتخاب، به شمار می رود. جنس سرامیک باید به گونه ای باشد که ضد رطوبت، حریق و حرارت بوده و در مقابل مواد شوینده شیمیایی، تغییر رنگ ندهد و به طور کلی یک عایق مناسب برای دیوار و کف منازل باشد.
  • قابلیت شستشو
  • عایق صوتی
  • ابعاد سرامیک: ابعاد و اندازه های متفاوتی از سرامیک وجود دارد که هر کدام میتوانند کاربردهای مخصوص به خود را داشته باشند. برای مثال برای کوچک تر نشان دادن فضای دلخواه می توان از سرامیک هایی با اندازه کوچک و یا بالعکس استفاده کرد.
  • جهت قرارگیری: برای مثال برای طویل تر نشان دادن اتاق یا آشپزخانه می توان سرامیک ها را به صورت عمودی و برعکس برای عریض تر نشان دادن می توان سرامیک ها را به صورت افقی، در کنار هم قرار داد.

بازار خرید سرامیک آشپزخانه مدرن

بازار خرید سرامیک آشپزخانه مدرن از آنجایی که امروزه سرامیک به عنوان عضو جدایی ناپذیر منازل محسوب می شود و کمتر خانه ای را می توان پیدا کرد که از سرامیک استفاده نکرده باشد، بنابراین می توان گفت این محصول، طرفداران زیادی داشته و به طبع بازار خرید پر رونقی نیز دارد. مجتمع کاشی میبد، یکی از تولیدکنندگان مرغوبترین و باکیفیت ترین کاشی به شمار می رود. برای سفارش سرامیک آشپزخانه و کسب اطلاعات بیشتر، می توان با مشاوران این سایت، ارتباط برقرار نمود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا