سرامیکسرامیک طرح چوب

عرضه انواع سرامیک طرح چوب

امروزه با تغییر در سبک دکوراسیون و علاقه ی مردم به کف پوش ها و کاشی هایی با طرح ها ی مختلف، شرکت ها و مجتمع های تولید سرامیک و کاشی برای جلب مشتری و رضایت مداری ، سرامیک و کاشی هایی با مواد اولیه ی با کیفیت روانه ی بازار کرده اند. امروزه سرامیک هایی با طرح چوب تولید میشود که طرفداران بسیاری را به خود جلب کرده است .عرضه انواع سرامیک طرح چوب توسط بسیاری از شرکت های تولید کننده ی کاشی و سرامیک انجام میشود.

عرضه انواع سرامیک طرح چوب

سرامیک طرح چوب چه مزیت هایی دارد؟

سرامیک طرح چوب چه مزیت هایی دارد؟ سرامیک ،کف پوش مناسبی برای ساختمان های مسکونی و تجاری،مطب پزشکان،پاساژ ها ،استخرها و…میباشد . سرامیک ها انواع و طرحهای مختلفی دارد که کیفیت آن بستگی زیادی به مواد اولیه ی آن دارد.سرامیک ها اصولا یا لعاب دار هستند یا بدون لعاب . اما سرامیک های لعابدار طرفداران بیشتری دارد و کاربردی تر هستند. چون بخوبی شسته و لکه و کثیفی از روی آن به راحتی پاک میشود.در منازل و اداره جات و…برای زیبا سازی محیط و استفاده نکردن از فرش از سرامیک های طرح چوب که خیلی شبیه چوب طبیعی هستنداستفاده میکنند. مواد اولیه ی سرامیک طرح چوب : ماسه،فلدسپات و خاک رس می باشد.برای طرح آن که شبیه چوب است از رنگهای زرد متمایل به قهوه ای ،کرم،قهوه ای و رنگهای دیگر استفاده میکنند. سرامیک های طرح چوب ،از تنوع رنگی بسیاری مانند رنگ های روشن و تیره ،کلاسیک،آنتیک و روستیک و..برخوردار است.رنگ های سرامیک طرح چوب، بسیار زیبا هستند و بخاطر شبیه بودن به چوب طرفداران زیادی در حیطه ی محیط زیست دارند چون درختان کمتری از بین میرود و جایگزین مناسبی برای کف پوش های چوبی هستند . در ابعاد و اندازه و ضخامت های مختلفی در بازار موجود میباشد.تمیز کردن و نگهداری آنها نسبت به کف پوش های چوبی بسیار راحت تر است .ضد آب هستند ودر برابر رطوبت بسیار مقاوم و بادوام اند و میتوان در سرویس های بهداشتی و حمام هم از آن استفاده کرد.

پخش کننده سرامیک طرح چوب

پخش کننده سرامیک طرح چوب در ایران کارخانجات و شرکت های زیادی مشغول تولید کاشی و سرامیک هستند. شرکت های معتبر و معروفی مانند مجتمع کاشی میبد/ شیرکوه یزد / دینا سرام میبد/ یاس سرام میبد/ یاقوت میبد/ کاشی پرسپولیس یزد/ کاشی خیام میبد /کاشی ماهان که پخش کننده سرامیک و کاشی در طرح ها و رنگ ها و سایز و ابعاد مختلف در بازار داخلی و خارجی هستند. این شرکت ها با تخصص و بهره گیری از علم ودانش خود، در مراحل مختلفِ پخشِ محصولات کاشی و سرامیک ، موجب می شوند که محصول مورد نظر با بالاترین کیفیت و مقاومت و مناسب‌ترین قیمت و به بهترین شکل در اختیار متقاضیان و خریداران قرار داده شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا