کاشیکاشی توالت

شرکت عرضه کاشی توالت

کاشی توالت از مخلوط آب ، خاک رس و انبوهی از مواد ساخته شده است که روی آن لعاب زده می شود و باعث ایجاد سطح بسیار صاف و براق می شود. سطح لعاب دار کاشی ها باعث سهولت در تمیز کردن می شود و رعایت اصول بهداشتی در توالت و سرویس بهداشتی انجام می شود. بنابراین انواع کاشی بیشتر برای طراحی و تزئین بدنه سرویس بهداشتی استفاده می شود.

شرکت عرضه کاشی توالت

راهنمای انتخاب بهترین کاشی توالت

راهنمای انتخاب بهترین کاشی توالت امروزه با وجود کاشی های مختلف در رنگ ها ، اندازه ها ، شکل ها و طرح های مختلف ، اصلا تعجب آور نیست که بسیاری از مردم در انتخاب بهترین کاشی توالت برای سرویس بهداشتی گیج می شوند . خوشبختانه با در نظر گرفتن چند نکته اساسی ، می توانید گزینه های خود را محدود کرده و انتخاب نهایی خود را بسیار سریعتر و دقیق تر انجام دهید. در ادامه به نکات مهم انتخاب کاشی بهتر میپردازیم.

1-اندازه کاشی های توالت: شاید استفاده از کاشی های بزرگ برای یک توالت کوچک غیر معمول و غیر منطقی به نظر برسد ، اما این باعث می شود سطح کاشی کاری منسجم و یک پارچه به نظر برسد و از شکاف سطح آن زیباتر به نظر برسد. استفاده از کاشی های کوچک باعث بند کشی بسیار زیادی در سطوح کاشی میشود و در نتیجه مستلزم نگهداری بیشتری میشود.

2-از رنگ خنثی برای برخی نقاط سرویس استفاده کنید زیرا رنگ های مورد استفاده زیبا دید را بیشتر به سمت خود جذب کرده و اجازه نمیدهد تمرکز چشم ها در فضای اطراف پراکنده شود و در نتیجه طرح و رنگ زیبای سرامیک های دیوار نیز بیشتر به چشم می آید. به طور معمول، سقف سفید یا خنثی نیز اثر مشابهی خواهد داشت.

3-کاشی با ابعاد متناسب انتخاب شود

4- درآخر از بندکشی نباید فراموش شود.

در نهایت مردم باید در خرید این نوع کاشی ها از همه نظر دقت کافی را داشته باشند تا بتوانند بهترین کاشی را برای سرویس خود انتخاب کنند.

بازار صادرات کاشی توالت

بازار صادرات کاشی توالت در کشورهای همسایه ایران، طرح ها و رنگ های سنتی و تیره بیشتر مشتریان را به خود جلب می کند. بازار کشورهای عربی به اندازه بازار ایران گرم نیست ، زیرا تنوع محصولات در این کشورها زیاد نیست از این رو طرح کاشی صادراتی سنتی در ایران دارای محبوبیت شده است. بازار صادرات کاشی با توجه به کیفیت های مختلف موجود در بازار می تواند دارای نوسان باشد. بهترین محصولات در بازار ایران معمولا در زمینه صادرات استفاده نمیشوند زیرا قیمت بالایی دارند. میتوان گفت که محصولات تولید شده در داخل ایران دارای بهترین کیفیت و بالاترین تنوع در بین محصولات تولید شده در سراسر دنیا دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا