کاشیکاشی یاس سرام

شرکت تولیدی کاشی یاس سرام میبد

کاشی یاس سرام میبد از جمله کاشی‌هایی است که بسیار پرطرف‌دار است . زیرا این کاشی‌ها بسیار جنس مرغوبی دارند از طرف دیگر رنگ‌بندی و طرح‌بندی آن‌ها بسیار متنوع است و متناسب با سلیقه مشتریان طراحی کرده‌اند تا بتوانند انتخابی راحت و آزادانه داشته باشند . شما می‌توانید با خرید از وب‌سایت ما و تهیه کاشی از شرکت ما ، به کیفیت برتری از کاشی‌ها دست یابید و در زمانی کوتاه آن را تحویل نمایید .

شرکت تولیدی کاشی یاس سرام میبد

نحوه تولید کاشی یاس

نحوه تولید کاشی یاس در ابتدا بهتر است تعریفی بر چگونگی تشکیل سرامیک‌ها و کاشی‌ها داشته باشیم . به‌طورکلی این نوع مواد در اثر ترکیب شدن مواد معدنی غیرفلزی در حرارت‌های بسیار بالا ایجاد می‌شوند . کارخانه‌های تولید کاشی و سرامیک از دستگاه‌ها و ابزارآلات بسیار مجهزی استفاده می‌کنند . تولید کاشی مراحل مختلفی دارد که در این‌جا به آن‌ها به‌اختصار می‌پردازیم .

  1. مرحله اول در این مرحله مواد اولیه که برای ساخت کاشی‌ها مورد نیاز است آماده می‌شوند . به‌طورکلی جنس کاشی‌ها تشکیل‌شده از خاک‌های مختلفی هستند که از معادن مختلف و در شرایط مختلف برداشت می‌شود و از مواد متفاوتی ساخته شده‌اند . در ابتدا این مواد اولیه را خرد می‌کنم و آن را به ذرات ریز تبدیل می‌کنم و سپس این ذرات را آسیاب می‌کنند در آسیاب کردن علاوه‌بر مواد اولیه به مواد و سیلیکات سدیم اضافه می‌کنند و این‌موضوع باعث می‌شود که درنتیجه ملات نهایی به یک دوغاب روان تبدیل شود و انجام این مراحل باید طبق استانداردهایی انجام شود .
  2. مرحله دوم آماده‌سازی پودر است . برای آنکه پودر دوغاب آماده‌سازی شود اسپری درایر یا همان خشک‌کن‌ ها را اضافه می‌کنند
  3. مرحله سوم شکل دهی یا پرس کردن است یعنی مخلوطی از مواد اولیه که به‌صورت پودری درآمده و این ذرات پودری دانه‌بندی مناسبی دارند رو در حفره‌های قالب و تحت فشار قرار می‌دهند تا این مواد بتوانند شکل قالب را به خود بگیرد .
  4. مرحله چهارم خشک کردن این کاشی‌ها هست . در زمان‌های قدیم برای خشک کردن کاشی‌ها آن‌ها را در تونل‌های طولانی قرار می‌دادند و این باعث می‌شد که خشک کردن آن‌ها چند روزی طول بکشد . ولی امروزه با استفاده از دستگاه‌های مجهز کاشی‌ها را خشک می‌کنم و نحوه خشک کردن به‌گونه‌ای است که بازی بسیار زمان کمی در حدود بیست الی بیست و پنج دقیقه لازم است . علاوه‌برآن خشک کردن به روش قدیمی معایبی داشت ازجمله این‌که باعث می‌شد روی کاشی ترک‌خوردگی داشته باشد و یا طرح‌های نامنظم بر روی آن ایجاد بشود ولی با استفاده از دستگاه جدید مشکلات امروز حل‌شده است .
  5. مرحله پنجم انجام لعاب کاری و طرح و رنگ ظاهری است که در این‌جا فرایند لعاب کاری انجام می‌گیرد و بعد از انجام فرآیند لعاب کاری برروی آن طرح‌های مختلفی صورت می‌گیرد تا وارد مرحله ششم شود .
  6. مرحله ششم پخته سرامیک و کاشی است که آنان را در انرژی گرمایی می‌پزند تا به استحکام آن کمک کنند و همچنین موجب درخشندگی آن شود .
  7. مرحله هفتم پولیش کاری است که برای کاشی‌های گرانیتی که بدون لعاب است مرحله پولیش کاری نیز انجام می‌گیرد .

فروشنده انواع کاشی یاس سرام میبد

فروشنده انواع کاشی یاس سرام میبد شرکت‌ها و کارخانه‌های مختلفی در زمینه فروش کاشی و سرامیک فعالیت دارند . اگر شما می‌خواهید کاشی‌های با قیمت مناسب با طرح و رنگ‌های مختلف و همچنین با کیفیت و مرغوبیت بسیار عالی را تهیه بکنید بهتر است از طریق فروشگاه اینترنتی ما خرید خود را انجام بدید زیرا کیفیت کاشی یاس در سطح کشور شناخته شده‌است . پخش کاشی یاس آماده ارائه هرگونه خدمات به مشتریان عزیز می‌باشد و شما می‌توانید با خرید آسان از طریق سایت ما کاش موردنظر را انتخاب کرده و درب منزل خود تحویل بگیرید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا