سرامیکسرامیک گلچین میبد

شرکت تولیدی سرامیک گلچین میبد

چند دهه ی قبل شرکت تولید سرامیک گلچین میبد تولید و مشغول به فعالیت در زمینه ی کاشی و سرامیک شد و با بهترین تجهیزات و ماشین آلات در تولید این محصول از ایتالیا تهیه و خریداری شد.

به خاطر طرح های شیک و جذاب، این شرکت توانست خیلی زود جایگاه خود را در بین تولید کنندگان سرامیک و کاشی باز کند و طرفداران خود را در ایت محصول پیدا کند.

شرکت سرامیک گلچین به خاطر تنوع در تولید طرح و رنگ های متنوع، بسیار چشم نواز می باشد.

شرکت تولیدی سرامیک گلچین میبد

روش تهیه سرامیک گلچین

روش تهیه سرامیک گلچین این نوع سرامیک از مواد اولیه ی با کیفیت و دارای علامت استانداردهای جهانی، تهیه و به چرخه ی تولید می رسد. از لحاظ زیبایی ورنگ آمیزی های فوق العاده شیک و جذاب سنتی و از نظر استحکام و مقاومت نیز رتبه ی اول را دارا می باشد.

برای تولید این محصول از خمیر پخته شده استفاده می شود. خاک را با ماسه ترکیب کرده و از آن سرامیک، کاشی، آجر، موزاییک و از این دسته موارد می توان تولید کرد و به اصطلاح مواد اولیه ی این کالا از گل می باشد.

به خاطر لعاب کاری ضد آب می باشدو جزو پر کاربردترین وسایل مورد نیاز در ساختمان سازی دارد که برای دیوارها و کف استفاده می شود و قالب گیری در سایز و اندازه های مختلف صورت می گیرد.

برای این که به توان از نظر قیمت مرقوم به صرفه باشد باید از کارخانه جات به صورت مستقیم و بدون واسطه خریداری و به بازار عرضه کنید. فروشگاه سرامیک گلچین میبد طرح های متنوعی را در دید مشتریان و خریداران جزئی و کلی و عمده قرار می دهد.

این محصول در سایز و ابعاد مختلفی به خط تولید می رسد و در بسته بندی های محکم و زیبا و مقاوم تولید و عرضه می شود.

فروش انواع سرامیک گلچین میبد

فروش انواع سرامیک گلچین میبد خصوصیات سرامیک ها به خاطر لعاب کاری ورنگ ثابت ، نسوز می باشد.تنوع در رنگ و ابعاد و سایز و شکل بسیار زیاد و فراوان است که با همه نوع سلیقه می توان انتخاب خوب و عالی داشت.

مواد اولیه ی تشکیل دهنده ی آن ماسه و خاک سفالگری است.برای فروش انواع سرامیک گلچین میبد می توان از درب کارخانه جات خریداری و به فروشکاه های سراسر کشور ارسال کرد.

اکثر فروشگاه های وابسته به کارخانه سرامیک گلچین میبد همیشه مدل های زیادی را در فروشگاه دارند. برای بازرید از این محصولات به وب سایت مراجعه کرده و مدل، طرح، ابعاد و رنگ های متنوع آن را دیدن بفرمایید.

در بهترین شرایط مشاوره گرفته و سفارش خود را به ثبت برسانید. این محصول از بسته بندی های عالی و محکم و کیفیت فوق العاده بالا و قیمت مناسب و با ضمانت و گارانتی بهره مند شوید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا