سرامیکسرامیک طرح پارکت

سفارش سرامیک طرح پارکت

با توجه به کیفیت بالا و کاربرد های زیادی که سرامیک طرح پارکت در طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارد، میزان مصرف آن بسیار بالا رفته است از این رو سفارش این محصول به طور چشمگیری از طریق فضای مجازی افزایش یافته سایت ما با داشتن نماینده فروش مجرب و دارای روابط عمومی بالا به طور تمام وقت آنلاین بوده و پاسخگوی سفارشات مشتریان خود می باشد. سفارش سرامیک طرح چوب بسیار مقرون به صرفه است زیرا واسطه ها در این بین نقشی ندارند.

سفارش سرامیک طرح پارکت

موارد استفاده از سرامیک طرح پارکت

موارد استفاده از سرامیک طرح پارکت سرامیک طرح پارکت از جمله سرامیک های بسیار زیبا و پر طرفدار می باشد که زمینه چوبی جلوه دادن محیط را فراهم می کند این نوع سرامیک به دلیل داشتن طرح چوبی با داشتن گره های زیبا فضا را کاملا گرم و زیبا نمایش می دهد در حقیقت برای همه مدل سبک های کلاسیک و مدرن مناسب است.

سرامیک طرح پارکت به دلیل مشخصات و ویژگی های منحصر به فردی که دارد از کاربرد های متنوعی برخوردار بوده از آن جایی که این سرامیک مقاومت بالایی در برابر رطوبت و انواع مایعات دارد، به عنوان کفپوش حمام، سرویس بهداشتی، آشپز خانه و به طور کل طراحی دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می گیرد.

زیبا سازی کف اتاق نشیمن، هال، پذیرایی با این سرامیک مناسب افرادی است که علاقه زیادی به پارکت چوبی دارند ولی به دلایلی نمی توانند از آن استفاده کنند یکی از علل کاربرد فراوان این سرامیک، قیمت مناسب تر آن نسبت به چوب طبیعی می باشد هم چنین سرامیک ها قابلیت شستشو دارند و سریع تمیز می شوند.

از دیگر موارد استفاده آن می توان کفپوش حیاط را نام برد زیرا سرامیک طرح پارکت در برابر نور مستقیم خورشید و عوامل جوی مقاوم است ‌‌‌‌در اثر گذشت زمان دچار شکستگی، فرسایش و رنگ پریدگی نمی گردد علاوه بر موارد ذکر شده از این سرامیک به عنوان دیوار پوش راهرو ها و انبار استفاده می کنند از آن جایی که تنوع رنگ زیادی دارد هر کس مطابق با سلیقه خود می تواند آن را انتخاب کند.

قیمت سرامیک طرح پارکت

قیمت سرامیک طرح پارکت قیمت سرامیک طرح پارکت با توجه به عوامل مختلفی تعیین می شود که مهم ترین عامل کیفیت و جنس سرامیک است البته ناگفته نماند قیمت این محصول به صورت متری و توسط کارخانه سازنده تعیین می گردد همان طور که می دانید نوسانات بازار امروزه قیمت تمامی مصالح ساختمانی را بالا برده اند و قیمت سرامیک طرح پارکت نیز از این قاعده مستثنی نیست.

میزان سفارشات و نحوه خرید و فروش تاثیر بسزایی روی قیمت این سرامیک می گذارند به صورتی که با افزایش تقاضا قیمت نیز روند افزایشی می گیرد ولی اگر عرضه زیاد باشد و تقاضایی نباشد، قیمت ها کاهش می یابند حال اگر شما به دنبال مرکزی هستید تا این محصول را با قیمت ارزانی تهیه کنید توصیه می شود از سایت ما بازدید کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا