کاشیکاشی راه پله

خرید انواع کاشی راه پله در بازار

کاشی راه پله یکی از محصولاتی است که دارای انواع مختلفی در بازار می باشد، این محصول بر اساس رنگ، جنس، کیفیت و طرح بسیار متنوع است، با خرید و نصب کاشی راه پله مناسب می توانید به یکی از پرترددترین بخش های موجود در ساختمانتان روح و انرژی ببخشید، در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که این محصول را با کیفیت بالا تولید می کنند و از طریق مراکز پخش آن را در کشور توزیع می نمایند.

خرید انواع کاشی راه پله در بازار

مشخصات کامل کاشی راه پله

مشخصات کامل کاشی راه پله برای پوشش راه پله از متریال ساختمانی مختلفی استفاده می شود که یکی از متداولترین نوع آن کاشی است اما از آن جایی که راه پله بسیار پر تردد است و امکان آسیب رسیدن به کاشی های کار شده در آن جا بالاست این محصول باید دارای مشخصات ویژه خود باشد که در این مقاله به طور کامل آن را مطرح می کنیم.

  • رنگ و طرح: کاشی مناسب برای راه پله باید دارای طرح ساده باشد زیرا شلوغ بودن آن منجر به خسته کننده شدن فضا می شود، از طرفی رنگ کاشی نباید خیلی روشن باشد که سریع کثیف شود و نه تیره که فضای راه پله را کوچک و تاریک نشان دهد.
  • مقاومت بالا: مقاوم بودن کاشی در برابر ضربات مکانیکی و فشار که ممکن است در راه پله به کاشی وارد شود بسیار مهم است و باید این موضوع را در نظر گرفت.
  • جنس کاشی: از آن جایی که راه پله به سرعت کثیف می شود، رویه کاشی نباید لعاب خاصی داشته باشد زیرا برخی کاشی ها در برابر مواد شوینده حساس هستند و به دلیل استفاده از این مواد زیبایی و جلای خود را از دست می دهند.
  • اندازه: ابعاد کاشی مورد استفاده در راه پله باید به نحوی باشد که به راحتی قابل نصب باشد.

فروش انواع کاشی راه پله

فروش انواع کاشی راه پله با وجود کارخانه های متعدد تولید کننده کاشی در ایران کاشی دارای تنوع بسیار بالایی از تمامی جهات مثل رنگ، جنس، طرح، کیفیت و … می باشد، با وجود چنین تنوعی بازار فروش این محصول بسیار پر رونق می باشد و پس از توزیع این محصول در بازار فروش انواع کاشی راه پله از طرق مختلفی انجام می شود، فروشندگان کاشی راه پله را در طرحها و رنگهای مختلف و با درجه های کیفی مختلف موجود دارند، به این ترتیب مشتری می تواند بر اساس نیاز، سلیقه و میزان هزینه ای که می تواند برای آن انجام دهد کاشی مناسب خود را انتخاب کند، همانطور که اطلاع دارید هر چه کیفیت کاشی بالاتر باشد قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود.

یکی از راه های که سبب می شود بتوان این محصول را با قیمت مناسب تهیه کرد، خرید عمده است، البته خرید عمده بیشتر برای مهندسان ساختمان، پیمانکاران و فروشندگان کاشی و سرامیک امکان پذیر است، به این ترتیب آن ها می توانند میزان زیادی از این محصول را با قیمت بسیار مناسبی به نسبت بازار تهیه نمایند در این مجموعه نیز فروش انواع کاشی راه پله به صورت عمده انجام می گردد که متقاضیان با استفاده از راه های ارتباطی موجود در سایت می توانند سفارش خود را ثبت نمایند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا