سرامیکسرامیک آشپزخانه

تولید انواع سرامیک آشپزخانه ساده

دیوارهای آشپزخانه ها، سرویس های بهداشتی و حمام هر خانه ویلایی یا آپارتمانی همواره با سرامیک پوشش داده می ‌شود. سرامیک ها ابعاد، اندازه ها، طرح ها، رنگ ها و متریال متفاوتی دارند که همین امر بر میزان ضخامت آنها تاثیر می گذارد. در این مقاله قصد داریم پیرامون موضوعاتی نظیر سرامیک آشپزخانه ساده، قیمت سرامیک آشپزخانه و نصب سرامیک آشپزخانه صحبت کنیم.

تولید انواع سرامیک آشپزخانه ساده

نحوه چیدمان سرامیک آشپزخانه

نحوه چیدمان سرامیک آشپزخانه

سرامیک همان گونه که پیش تر به آن اشاره شد، یکی از مصالح ساختمانی بسیار پر کاربرد در پوشش دهی کف و دیوار های سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه است. این مصالح ساختمانی در ابعاد، رنگ‌ ها و طرح ‌های مختلف و متنوعی تولید و به بازار مصالح ساختمانی عرضه می ‌شود. سرامیک هایی که برای آشپزخانه ها در نظر گرفته می شود معمولاً به دلیل تناسب رنگ آشپزخانه با چیدمان وسایل آن در قیاس با سرامیک های حمام و سرویس های بهداشتی از تنوع بیشتری در رنگ بندی برخوردار است.

چیدمان سرامیک آشپزخانه بستگی به این دارد که قرار است سرامیک برای کف آشپزخانه چیده شود یا برای دیوارهای آن نصب گردد. برای چیدن سرامیک های کف آشپزخانه لازم است که ابتدا زیرساخت آن تجهیز شود و سپس سرامیک ها با توجه به متراژ و مساحت کف آشپزخانه یکی پس از دیگری به ترتیب و به صورت ردیفی در کنار یکدیگر چیده شوند.

اما برای چیدن سرامیک هایی که قرار است بر روی دیوارهای آشپزخانه نصب شوند، بایستی ابتدا سرامیک ها را به صورت ردیفی از بالای قرنیز چید و سپس ردیف به ردیف آنها را از پایین تا زیر سقف آشپزخانه یا هر جای دیگری که لازم است سرامیک تا آنجا نصب شود روی یکدیگر قرار داد.

لازم به ذکر است که سرامیک هایی که برای حمام و سرویس بهداشتی به کار برده می شود از حیث ضخامت و زیرساخت با سرامیک های به کار برده شده در آشپزخانه متفاوت است چرا که رطوبت این دو مکان به مراتب بیشتر است. پس لازم است سرامیک های این دو مکان نیز از ضخامت بالاتری جهت مقاومت در برابر آب، رطوبت و بخار برخوردار باشد.

فروش انواع سرامیک آشپزخانه ساده

فروش انواع سرامیک آشپزخانه ساده

فروش انواع سرامیک آشپزخانه معمولاً در مراکز و فروشگاه‌ هایی صورت می‌ پذیرد که انواع لوازم بهداشتی ساختمان را توزیع و عرضه می نمایند. این فروشگاه ها انواع سرامیک های مورد نیاز ساختمان های مسکونی را در اختیار دارند و برای آشپزخانه ها سرامیک هایی با ضخامت، ابعاد و رنگ بندی هایی که همراه با طرح ‌ها و نقوش مختلف است ارائه می ‌دهند. فروشگاه های عرضه انواع سرامیک ساده مناسب آشپزخانه این محصول را به دو شیوه حضوری و اینترنتی در اختیار مشتریان قرار می ‌دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا