کاشیکاشی پرسلان

توزیع مستقیم کاشی پرسلان آشپزخانه

کاشی پرسلان آشپزخانه محصولی است که تحت شرایط خاص و فشار بالا تهیه می‌شود و کاملا طبیعی و یکنواخت بوده که جدید ترین نوع کاشی موجود است.این کاشی مقاومت بالایی داشته و در برابر انواع شوینده ها مقاوم زیرا در کوره و فشار بالا پخته می‌شود. همچنین رنگ آن ثابت بوده و تغییر نمیکند.عایق گرما تابستان و سرمای زمستان بوده و ترک نمی‌خورد.استحکام خمشی بالایی دارد و نسبت به نفوذ آب مقاوم‌تر از سرامیک است.

سایت ما یکی از عرضه کنندگان اصلی کاشی پرسلان است که افتخار همکاری با شرکتهای بزرگ تولید کننده کاشی پرسلان مانند کاشی ماهان میبد،کاشی گلچین میبد،کاشی خیام میبد،کاشی شیرکوه یزد،کاشی پرسپولیس یزد،کاشی یاقوت میبد،دینا سرام میبد،یاس سرام میبدو… است.

این کارخانه ها بهترین نوع کاشی پرسلان را تولید می‌کنند و بزرگترین کارخانه های تولید کننده کاشی کشور بوده و کیفیت کاشی های آنان مثال نزدنی است.

توزیع مستقیم کاشی پرسلان آشپزخانه

همه چیز درباره کاشی پرسلان آشپزخانه

همه چیز درباره کاشی پرسلان آشپزخانه کاشی پرسلان سخت تر از سرامیک است زیرا سفال مورد استفاده در آن خالص تر است و همچنین انعطاف پذیری بیشتری داشته و مقاومت بیشتری دارد. این کاشی ها نسبت به سرامیک دارای رنگ یکنواخت تری بوده و دارای لعاب هستند.کاشی پرسلان تخلخل کمتری داشته و ساده تر تمیز میشود .از آن جایی که کاشی پرسلان مقاوم تر و متراکم تربوده و چگالی بیشتری دارد و لکه ها را کمتر جذب می‌کند و همچنین نسبت به کاشی سرامیک گران‌تر است.

مزایای این نوع کاشی مقاومت بالا،ضدحریق، عمر طولانی مدت، قابل ترمیم بودن،نگهداری کمتر،یکنواخت بودن رنگ و لعاب،تمیز کردن آسانتر،زبیایی بیشتر،و…است.

اما معایب آن قیمت بالای آن، وزن سنگین،عدم وجود برچسب استاندارد،دوغاب دادن آن و دشواری در نصب این نوع کاشی و…است.

این نوع کاشی را میتوان برای آشپزخانه،حمام و دستشویی، و بقیه قسمت‌های ساختمان،به عنوان کفپوش،به عنوان سنگ نما،کف آشپزخانه،کف راهرو،کف سالن پذیرایی و و کف پوش رستوران ها و…. استفاده کرد.کاشی پرسلان امروزه بسیار مورد توجه معماران و مهندسان عمران قرار گرفته است.و قیمت آن همیشه در حال تغییر و نوسان است.

پخش کننده کاشی پرسلان آشپزخانه

پخش کننده کاشی پرسلان آشپزخانه سایت ما پخش کننده کاشی پرسلان است.و توزیع کاشی را در انواع نقاط کشور انجام میدهد و همچنین محصولات ما دارای بهترین مرغوبیت و کیفیت بوده و از مواد اولیه بسیار خالص تهیه شده اند و تنوع و زیبایی کاشی پرسلان بسیار زیاد است و افتخار همکاری با شرکتهای بزرگ و معتبر یزد یعنی قطب تولید کاشی کشور را دارا هستیم و از آنجایی که در طول فرایند توزیع ما واسطه کم هست قیمت کاشی های ما نسبت به نمونه های مشابه بسیار کمتر و مناسب تر است.برای خرید مطمئن فقط کافی است به سایت ما مراجعه کرده و انواع کاشی پرسلان را در تنوع گوناگون مشاهده کرده و سفارش دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا