کاشیکاشی استخر

تامین کننده کاشی استخر

استخر یک مکان خوب برای تفریح و شادی است . حال اگر این استخر دارای طراحی خوب و زیبایی نیز باشد که لذت تفریح چند برابر خواهد شد . کاشی استخر نقش مهمی در دیزاین و طراحی استخر دارد و در انواع مختلفی نیز تولید و به مشتریان ارائه می شود . کاشی یا سرامیک های دکوراتیو چند مدتی است که جای خود را به خوبی در بازار باز کرده اند و استفاده از آن ها برای استخر های عمومی و خانگی محبوبیت بالایی دارد . در این مقاله سعی داریم شما را با انواع مشخصه های کاشی مرغوب آشنا کنیم . با ما همراه باشید .

تامین کننده کاشی استخر

مشخصه های کاشی استخر

مشخصه های کاشی استخر اگاهی از مشخصه های کاشی و سرامیک خوب به شما این امکان را می دهد که خرید خوبی را تجربه کنید و بهترین انتخاب را داشته باشید . برخی از افراد در موقع خرید تنها به رنگ و طرح کاشی توجه می کننند و به سایر خصوصیات کاشی توجه چندانی ندارند . توجه به کیفیت و سایر خصوصیات کاشی با کیفیت باعث می شود انتخاب درست تری داشته باشید و متحمل هزینه اضافی نشوید . اولین نکته ای که باید به آن توجه داشته باشید مقاومت کاشی نسبت به گرما و سرما است . این که کاشی در دمای پایین و بالا ترک نخورد و شکسته نشود نکته بسیار مهمی است .

فاکتور بعدی COF و یا درصد لیزی کاشی است که این عامل نیز نقش مهمی در کیفیت کاشی دارد . هر چه مقدار COF کمتر باشد کاشی و سرامیک شما لیز تر خواهد بود . پس برای استخر ها، حمام و سرویس های بهداشتی باید کاشی را انتخاب کنید که COF آن بیشتر باشد .

کاشی استخر خوب باید درجه جذب آب بسیار پایینی داشته باشد ( درجه جذب آب آن باید بین 0 تا 0.5 درصد باشد ) .

پس به طور خلاصه می توان گفت کاشی استخر مرغوب دارای مشخصه های زیر است :

1 . درجه کیفیتی بالایی داشته باشد .

2 . میزان جذب آب صفر یا نزدیک به صفر باشد .

3 . درصد لیزی کاشی بالا باشد تا از سر خوردن افراد روی آن جلوگیری شود .

4 . مقاومت کاشی نسبت یخ زدگی بالا باشد .

5 . برای تولید آن از مواد اولیه مرغوب استفاده شده باشد .

واحد فروش کاشی استخر

واحد فروش کاشی استخر شما به چندین روش می توانید کاشی مورد نظر خود را خریداری نمایید که مطمئن ترین، آسان ترین و کم هزینه ترین راه سفارش کاشی به صورت مستقیم است . اما برای همه مقدور نیست که به صورت مستقیم اقدام به خرید کاشی نمایید . در این صورت شما باید با واحد فروش کاشی ارتباط برقرار نمایید . با این کار انگار شما کاشی را از درب کارخانه و با قیمت پایین تری خریداری کرده اید اما دردسر های رفت و آمد و خرید کردن را متحمل نمی شوید .

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا