سرامیکسرامیک آشپزخانه

بازار صادرات سرامیک آشپزخانه طرح دار

امروزه بازار صادرات سرامیک آشپزخانه طرح دار که یکی از پرفروش ترین و بهترین سرامیک های تولید شده در کشور می باشد رو به افزایش است. این محصول حجم فروش بالایی در داخل و خارج از کشور را به خود اختصاص داده است. صادرات انواع سرامیک آشپزخانه به سایر کشورها دارای سود بالایی می باشد. از این رو بسیاری از تجار و بازرگانان برای خرید این محصول به صورت عمده از طریق این سایت اقدام می نمایند.

بازار صادرات سرامیک آشپزخانه طرح دار

درجه جذب آب سرامیک آشپزخانه

درجه جذب آب سرامیک آشپزخانه درجه جذب آب سرامیک آشپزخانه بیانگر این است که آیا سرامیکی را که خریداری می کنید در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه، سرویس بهداشتی (حمام و دستشویی) و … قابل استفاده است یا خیر؟

از این رو برای درجه بندی جذب آب انواع سرامیک ها 4 دسته بندی وجود دارد که در ادامه مطلب به آن ها اشاره شده است:

سرامیک های غیر شیشه ای: میزان جذب آب در این دسته از سرامیک ها بیش از 7 درصد وزنشان می باشد و برای استفاده در حمام و سرویس بهداشتی اصلا مناسب نیستند.

سرامیک های نیمه شیشه ای: این نوع از سرامیک ها حدود 3 تا 7 درصد از وزن خود را آب جذب می کنند و بهترین گزینه برای استفاده در فضاهای خشک و داخلی خانه می باشند.

سرامیک های شیشه ای: این دسته از محصولات بین 0.5 درصد تا 3 درصد وزن خود را آب جذب می کنند.

سرامیک های غیر قابل نفوذ: این دسته از سرامیک ها در دسته آخر قرار دارند و کمتر از 0.5 درصد وزن خود را آب جذب می کنند.

عرضه کننده سرامیک آشپزخانه طرح دار

عرضه کننده سرامیک آشپزخانه طرح دار عرضه کننده سرامیک آشپزخانه، انواع محصولات ساده و طرح دار خود را در بسته بندی های مختلف به صورت عمده در بازار عرضه می کند. عرضه کنندگان کاشی و سرامیک، نه تنها در بازار ایران آن را پخش می کنند، بلکه در بازار سایر کشورها آن را به فروش می رسانند.

مشهورترین عرضه کنندگان در کشور، نوع باکیفیت و مرغوب این محصول را برای صادرات به سایر کشورها از جمله ترکیه، عراق، پاکستان، افغانستان و… ارائه می دهند. همانطور که می دانید، نوع بسته بندی و شکیل بودن آن تاثیر زیادی در فروش محصولات خواهد داشت.

از این رو سعی شده است تمام محصولات با بهترین و زیبا ترین بسته بندی ها در بازار داخلی و خارجی عرضه شوند تا از آسیب و شکستی آن ها جلوگیری گردد. این عرضه کنندگان با قیمت های ویژه و استثنایی محصولات را عرضه می کنند تا بتوانند رضایت خریداران را جلب نمایند. لازم به ذکر است بدانید برای خرید سرامیک صادراتی از عرضه کننده آن، می توانید با واحد فروش ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا