سرامیک

ارائه دهنده سرامیک ارزان اصفهان

همانگونه که می دانید یکی از بهترین کف پوش هایی که این روزها از آن برای پوشش دادن به کف و دیواره های قسمت های مختلف خانه استفاده می شود سرامیک می باشد.
ما در این مجموعه اینترنتی به عنوان یکی از بزرگ ترین مراکز ارائه دهنده سرامیک ارزان اصفهان به فعالیت مشغول بوده و تمام تلاش خود را به کار برده ایم تا نمونه های زیبا و در عین حال با کیفیت این محصول را در اختیار مشتریان خویش قرار دهیم.

ارائه دهنده سرامیک ارزان اصفهان

همه چیز در مورد سرامیک ارزان

همه چیز در مورد سرامیک ارزان شاید برای شما نیز جالب باشد بدانید که سرامیک در واقع یک نوع کاشی است که بر روی آن لعاب قدرتمندی وجود دارد و این امر باعث ایجاد جذب پایین آب و رطوبت در آن گردیده است.
گفتنی است لعاب به کار رفته در این سرامیک ها از جنس مواد ضد آب، مواد تزئینی، براق و همچنین رنگی می باشد که هر کدام از آنها زیبایی و جذابیت منحصر به فرد خود را دارند و برای پوشش دادن به فضاهای مختلف مناسب می باشند.
این لعاب ها قبل از اینکه سرامیک درون کوره قرار گرفته و پخته شود بر روی آنها قرار می گیرند و پس از قرار گرفتن در معرض حرارت، بسیار محکم و مقاوم می شوند.
اغلب سرامیک هایی که این روزها در بناهای مختلف به کار می روند دارای لعاب های قدرتمندی بوده و دو یا سه بار در کوره پخته شده اند و این امر استحکام و دوام آنها را بیش از پیش افزایش داده است.

سرامیک ها علاوه بر اینکه طول عمر بسیار بالایی دارند، در عین حال کاملاً بهداشتی نیز می باشند و آلودگی ها نمی توانند به ساختار آن نفوذ کنند.

معمولاً اصلی ترین مواد اولیه ای که از آن برای تولید سرامیک استفاده می نمایند می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  • خاک رس
  • اکسید آلومینیوم
  • کائولینت
  • کاربید سیلیکون
  • کاربید تنگستن

قیمت انواع سرامیک ارزان اصفهان

قیمت انواع سرامیک ارزان اصفهان شایان ذکر است که قیمت انواع سرامیک به پارامترهای مختلفی بستگی دارد؛ به عنوان مثال کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن، ابعاد سرامیک و طرح و نقش هایی که بر روی آن وجود دارند همگی از جمله مهمترین عواملی هستند که می توانند بر روی قیمت آن تاثیر گذار باشند.
اما در کشورمان شاهد فعالیت مراکز معتبر ارائه سرامیک ارزان اصفهان می باشیم که دارای تنوع بسیار زیادی در طرح و رنگ و همچنین اندازه می باشد و می تواند بسیاری از نیازهای مشتریان را برآورده نماید.

از این سرامیک می توان برای پوشش دادن به کف و دیواره های حمام، سرویس بهداشتی و آشپزخانه استفاده نمود، زیرا نم و رطوبت نمی تواند در ساختار آن نفوذ کرده و موجب آسیب دیدن آن گردد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا